Idén 2013. május 6-9. között zajlik a rendezvény, amelyen Magyarország turisztikai kínálata a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében 100 m2-es nemzeti standon, 12 társkiállítóval együtt mutatkozik be. A stand attrakciója a korábban is nagy sikert aratott kürtőskalács-sütés és -kóstoltatás, ami nagyszámú érdeklődőt vonz a helyszínre.
Május 7-én a magyar nemzeti standon speciális szakmai programokra került sor a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében: a visegrádi turisztikai együttműködésben (The European Quartet) részt vevő nemzeti marketingszervezetek közös prezentációja és egész napos workshop zajlott a négy visegrádi ország részvételével. 15 utazási iroda folytatott tárgyalásokat az országokat képviselő szolgáltatókkal, emellett több jelentős médium képviseltette magát, köztük a World Travel Channel stábja, a Gulf News, valamint a Lonely Planet.
A közös prezentáción Magyarországot Maráczi Gábor (képeinken), az MT Zrt. stratégiai és marketing igazgatója mutatta be.
A magyar standot felkereste Musallam Salem Bin Ham sejk, továbbá Khalafal Habtoor, az Al Habtoor Group elnöke. Az Egyesült Arab Emírségek két elismert és köztiszteletben álló üzletembere tárgyalást folytatott a Magyar Turizmus Zrt. vezetőségével, és kifejezte, hogy nyitott a magyar kapcsolatok erősítésére, és a további együttműködésre.
A Lonely Planet május 8-án panelbeszélgetést szervez túraszervezők részére, ahol Magyarország szintén lehetőséget kap a bemutatkozásra, itt Czunyi Tímea, nemzetközi piacfejlesztési menedzser képviseli a Magyar Turizmus Zrt.-t.