Kooperációban Ausztria piacvezető turisztikai kommunikációs cégével (www.oruvision.com) országszerte fél tucat utazási iroda, közel 100 kirakatában elhelyezett plazmaképernyőn feltűnő és hívogató utazási ajánlatok között a kedvelt turisztikai célországok is bemutatkoznak jellegzetes turisztikai termékeikkel. Magyarországot az egészségturizmus fellegváraként pozicionálja az MT Zrt. a szomszédos Ausztriában; ennek megfelelően az újszerű forgalomélénkítő kampány keretében a fürdőéletet reprezentáló szimbolikus képekkel és ajánlatokkal találkozhatnak a járókelők, és az osztrák utazási irodákba betérő vendégek. Az akcióban olyan neves osztrák irodák vesznek részt, mint pl.: Blaguss, Colombus, Ruefa, Gärtner Reisen stb.
A hazánkba történő szervezett beutaztatás részaránya Ausztriából a teljes osztrák vendégforgalom nem egész 10%-ára, míg a látogatóforgalom alig 1,5%-ára tehető. A csomagtúrák 80%-a utazási irodán, míg közel 20%-a online foglalási rendszeren keresztül talál gazdára. Ausztria egyik legtipikusabb B2C piacunk, ahol a nagyközönségi kommunikáció kulcsszerepet játszik, jóllehet a piaci részesedés fenntartása és további növelése érdekében a külképviselet folyamatosan növeli aktivitását a B2B területen is. Az Ourvison kommunikációs céggel való mostani együttműködés mindkét fenti stratégiai cél megvalósulását egyszerre szolgálja. A magyar turizmus forgalmának szempontjából az osztrák piac továbbra is meghatározó sikertényező, s a korábbi rekordévek után 2011-ben is sikerült szinten tartani, sőt tovább növelni az eredményeket. A legfrissebb adatok szerint az elmúlt esztendő első 10 hónapjában 646 ezer osztrák vendégéjszakát könyveltek el a hazai kereskedelmi szálláshelyek, amely a jó év végi „hajrának” köszönhetően az éves összesítéskor várhatóan meghaladja majd a 760 ezer vendégéjszakát, amely minden idők legjobb osztrák vendégforgalmának számít.