Ha pedig az illető egy sikeres reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója, vagy pláne az ügyvezetője – teljes lehet a siker. Valószínűleg e koncepció jegyében született az a (ma valószínűleg még egyedülálló ötlet idehaza), hogy egy reklámügynökség, a Human Telex szakácskönyvet adott ki – igaz, első alkalommal olyat, ami kereskedelmi forgalomba nem kerül. Egyébként, mint a receptek mellett kiderül, jónéhány éve van számos olyan ügyfelük – például a Dreher, az Arany Ászok, a Pilsner Urquel, a Peroni, a Kozel, a Ballantine’s, a Chivas Regal stb. -, amelyek a Horeca-szegmens meghatározó képviselői. A cég különben nemcsak főz, hanem kifőz is dolgokat: ők készítik például évek óta a Libamájfesztivált, és szintén szervezői és lebonyolítói a lapunk megjelenésével egy időben zajló (február 11-13-ig tartó) Kézműves Magyar Ízek Vásárának, amelyre meghívójuk szintén kreatív és meghökkentő ötletekkel teli.