2008-ban a dohánytermékek reklámozásával kapcsolatos egyik legszigorúbb európai szabályozás mellett döntött a magyar parlament. A korábbi reklámtörvény (1997. évi 58. tv.) dohányreklámokra vonatkozó előírásai ugyanis sok helyen félreérthetőek, félreértelmezhetőek voltak, ezért a hatóságok és bíróságok is eltérő értelmű döntéseket hoztak a vitatott ügyekben. A 2008. szeptember elsején hatályba lépett, dohánytermékekkel kapcsolatos új előírásoknak a féléves türelmi idő elteltével, március 1-től kell megfelelni. Az új rendelkezések elsősorban a kommunikációs anyagok méretére és tartalmára vonatkoznak.
A 2009. március 1-től életbe lépő törvényi előírások betartására egy fél éves, több tízmillió forintos költségű projekt keretében készült fel a hazai piacvezető dohányipari cég, a British American Tobacco Hungary. A projekt lezárása egy országos akció volt: a cég minden munkatársa, beleértve az irodai dolgozókat és a felsővezetőket is, az eladáshelyeken személyesen ellenőrizték a kommunikációs anyagokat, hogy azok egészen biztosan megfeleljenek a törvényi előírásoknak. A helyszínbejárásokat február utolsó három munkanapjára időzítette a vállalat. „Az új törvényi szabályozásnak megfelelően az összes eladáshelyi információs anyagot le kellett cserélnünk. Mint felelős vállalat fontosnak tartottuk személyesen is ellenőrizni, hogy a kihelyezett anyagok cseréje tényleg megtörtént és az előírásoknak megfelelő. Az elmúlt fél évben több tízezer üzletben hajtottak végre cserét a kollégák, míg február utolsó három napja során az irodai dolgozók és a vezetőség 2825 üzletet személyesen is ellenőrzött. Tapasztalataink alapján elmondhatjuk, hogy mindössze az ellenőrzött eladáshelyek 1 százalékában, azaz harminc üzletben kellett beavatkoznunk, tehát az eladáshelyek 99 százaléka már felkészülten fogadta látogatásunkat.” – fűzte hozzá Buzási Dániel kereskedelmi marketing és elosztási igazgató.
A 2009. március 1-től életbe lépő törvényi előírások betartására egy fél éves, több tízmillió forintos költségű projekt keretében készült fel a hazai piacvezető dohányipari cég, a British American Tobacco Hungary. A projekt lezárása egy országos akció volt: a cég minden munkatársa, beleértve az irodai dolgozókat és a felsővezetőket is, az eladáshelyeken személyesen ellenőrizték a kommunikációs anyagokat, hogy azok egészen biztosan megfeleljenek a törvényi előírásoknak. A helyszínbejárásokat február utolsó három munkanapjára időzítette a vállalat. „Az új törvényi szabályozásnak megfelelően az összes eladáshelyi információs anyagot le kellett cserélnünk. Mint felelős vállalat fontosnak tartottuk személyesen is ellenőrizni, hogy a kihelyezett anyagok cseréje tényleg megtörtént és az előírásoknak megfelelő. Az elmúlt fél évben több tízezer üzletben hajtottak végre cserét a kollégák, míg február utolsó három napja során az irodai dolgozók és a vezetőség 2825 üzletet személyesen is ellenőrzött. Tapasztalataink alapján elmondhatjuk, hogy mindössze az ellenőrzött eladáshelyek 1 százalékában, azaz harminc üzletben kellett beavatkoznunk, tehát az eladáshelyek 99 százaléka már felkészülten fogadta látogatásunkat.” – fűzte hozzá Buzási Dániel kereskedelmi marketing és elosztási igazgató.