A királyság célkitűzése, hogy jelentősen növelje az odaérkező turisták számát. 2010-re 10 milliós vendégérkezésre számítanak évente. Az ország komoly fejlesztésekbe kezd a réstermékek piacán. 2008- ra a jelenlegi 12 golfpályája mellé még 13, átlagban 26 lyukú pályát alakítanak ki. Mindegyikhez építenek két-három luxusszínvonalú szállodát és villaparkokat. Tervezik, hogy autópályát vezetnek az egyelőre még nehezen megközelíthető földközi-tengeri partvidékre. A magyar piacon igyekeznek elérni, hogy hamarosan Marokkó is olyan ismert legyen, mint Egyiptom és Tunézia. Hazánkból jelenleg csak egy irodát, a Budavár Tours-t tartják számon a marokkói szakemberek országukat programozó utaztatóként. A társaság a Best Reisennel közös charterjáratain évi 5000-6000 vendéget utaztat az észak-afrikai országba, az ottani beutaztatók azonban jóval nagyobb potenciált látnak a magyar piacban. A magyar turisták érdeklődését elsősorban a kulturális örökség iránt igyekeznek felkelteni.
Az M & Amerika irodavezetője, Lendvai György lapunknak elmondta, egyéni utasaik egyre nagyobb számban érdeklődnek a kulturális témájú marokkói programok iránt. A kiutazásnak hazánkból egy fapados járat indítása adhat új lendületet. A Marokkói Királyság magyarországi nagykövete és marokkói touroperátorok a Wizz Airrel folytatnak tárgyalásokat légiösszeköttetés létrehozásáról. A járatnyitás jövőre várható. Egyelőre csak a marokkói főszezonban októbertől májusig, később pedig egész évben közlekednének a diszkontjáratok.