Az akció célja ismét az volt, hogy a szakma összefogva demonstrálja, mennyire fontos a turizmusban résztvevő vállalatok számára az alkalmazottak testi-lelki fittsége és egyúttal olyan környezet biztosítása, amely hozzájárul a szállóvendégek egészségének megőrzéséhez.
2022-ben a tavalyihoz képest több szálloda regisztrált az ország minden pontjáról és, összeadva a július-augusztusban a résztvevők által megtett kilométereket (27 500 km), nemcsak eljuthattak volna bringával Perthig (Ausztrália), de vissza is érhettek volna Budapestre. (Tavaly a mostaninál 10 000 km-rel kevesebb összkilométer a Budapest-Auckland távolságot tette ki.)
A két év tapasztalata alapján látszik, hogy a bringás kezdeményezéssel sok szálloda tud azonosulni és lelkesen támogatják munkatársaikat a kilométerek gyűjtésében. Akik idén csatlakoztak:
Budapest Marriott Hotel, Caramell Premium Resort. Corinthia Hotel Budapest, Danubius Hotels szállodái, Four Points by Sheraton Kecskemét, Holiday Inn Budapest Budaörs, Hotel AVS, Hotel Eger & Park, Hotel Europa fit, Hotel Sopron, Hunguest Hotel Apollo, Hunguest Hotel Aqua-Sol, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, MEININGER Budapest Great Market Hall, Mgallery, Novotel Szeged, Parisi Udvar Hotel Budapest, Park Inn by Radisson Sárvár, The Aquincum Hotel Budapest, Zeina Hotels szállodái.
A pandémia idején, 2020-ban megalakult HotelHero CSR csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások és magánszemélyek jótékonysági munkájának bemutatása annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet. A HotelHero másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve az MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége) CSR szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja: országos akcióik célja, hogy közösen egy globális problémán segítsenek úgy, hogy közben a saját környezetükben élőket támogatják.