A kínai piacon érezhetően megnőtt az igény a minőségi – különösen a jelentősebb nemzetközi megmérettetéseken díjazott – borok iránt. Gál József, a Csányi Pincészet Zrt. vezérigazgatója szerint idén ezért is tudták 2010-hez képest megduplázni az ázsiai országba irányuló exportjukat, ahol az idei évben már a százmillió forintos kivitel a cél. Ehhez jó ajánlólevelet adott a legnagyobb
A vezérigazgató kifejtette: az idei nemzetközi kiállítások tapasztalatai azt igazolják, hogy a felső kategóriás magyar borok, minőségben megfelelnek a nemzetközi trendeknek. Az erőteljesebb exportot azonban az értékesítés területén továbbra is mutatkozó tapasztalatlanság mellett, az egységes magyar bormarketing hiányosságai is akadályozzák. A nemzetközi trendeket
Miközben Európában csökken az ültetvények nagysága, a legnagyobb versenytársak az alacsony árkategóriában is jó minőséget nyújtó chilei, argentin és ausztrál borok.
Forrás: Élelmiszer Online