A különféle promóciós, kommunikációs eszközök széles tárházának alkalmazásával a Nonprofit Kft. legfőbb törekvése, hogy a magyar lakosság lehető legszélesebb körét megszólítva ösztönözze a magyar termékek választását, közvetlenül segítve a hazai gyártókat, hosszútávon pedig a magyar gazdaság fejlődését.
Az évnyitó szakmai napon Kecskeméti Attila, a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője, előadásában az elmúlt időszak eredményeiről, sikereiről és a jövőbeli tervekről tájékoztatta a partnereket és potenciális védjegyhasználókat. A köszöntőt követően Kovács Krisztián, a társaság kereskedelmi bizottságának tagja, felhívta a figyelmet az üzletlánci aktivitásokra, kiemelte a védjeggyel ellátott FMCG termékek tematikus megjelenésének fontosságát. Majd Tatár Antal, közös beszerzésekért felelős koordinátor, ismertette a védjegyhasználóként kiaknázható kedvezményes beszerzési lehetőségeket, kiemelve az üzemanyag-, gáz- és villamosenergia-beszerzést. A Nonprofit Kft. marketing bizottságának elnöke, Deák Csaba a már hagyományosnak tekinthető, három éve sikeresen megszervezésre kerülő közösségi promóció idei előzetesét mutatta be, melynek középpontjában az „arany” áll. A folytatásban a Nonprofit szervezet stratégiai partnerekei nyújtottak hasznos tájékoztatást a jelenlévőknek. Elsőként Gyaraky Zoltán, a Vidékfejlesztési Minisztérium Élelmiszer-feldolgozási Főosztályának vezetője, mutatta be az ún. „magyar-termék rendelettel” kapcsolatos aktualitásokat. Majd az Új Kereskedőházak Zrt. ügyvezető igazgatója, Dr. Ivády Vilmos a friss külpiaci lehetőségekre hívta fel a figyelmet. A rendezvény zárásaként két üzletlánc képviselője, a Penny Market Kft marketing osztályvezetője, Bátonyi Nóra és a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója, Fodor Attila is kifejtette, hogy miért tartják fontosnak a hazai termékek forgalmazását és ennek érdekében milyen konkrét intézkedéseket tesznek.
Megnövekedett érdeklődés a magyar termék nonprofit kft. védjegyei iránt
Az idén 7 éves „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. alapításkor 13 cég összefogásával alakult, mára több mint 80 vállalat csatlakozott. A dinamikus növekedés is igazolja, hogy az elmúlt évek során befektetett energia megtérülni látszik, hiszen a Magyar Termék tanúsító védjegy a legelismertebb eredetjelöléssé vált hazánkban.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.