A „6 Friends Theory” akciót a W ügynökség találta ki, hogy kiválasszanak egy jelentkezőt a világon bárhonnan és elvigyék őt, hogy találkozzon egy az ausztráliai bundjalung törzshöz tartozó bennszülöttel, ezáltal bizonyítva, hogy ők ketten mindössze hat ismerősön keresztül ismerik egymást.
{youtube|id=QBTHjFGZ2s4}
Január 20. és február 10. között az internetfelhasználók a Mercure Facebook-oldalán vettek részt egy versenyen. A jelentkezőknek egy, maximum 1 perces videót kellett feltölteniük a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket, szenvedélyeiket, motivációikat, terveiket és tehetségüket. A Mercure felhivására csaknem 400 jelentkezés érkezett világszerte, melyet közel 50.000 szavazat támogatott.
A kiválasztás február 10-én zárult le, a nyertes neve, aki a legtöbb szavazatot kapta az internetfelhasználóktól és a zsűritől is Ludovica Loda.
{youtube|id=VQTlDa4X7rY}
A kampány több mint 130 000 új Facebook-rajongót generált a Mercure oldalán, és több mint 10 millió internetfelhasználó követte a kampányt a Facebookon. A beharangozó videó a Youtube-on és a Facebookon összesen 5,4 milliószor tekintették meg.