A tréning két blokkból épült fel, az egyik a közösségi médiás, a másik pedig a mobilkommunikációra fókuszált. Mindkét rész egy bevezető, alapokat felvázoló előadással indult, melyet interaktív problémamegoldást célzó workshop követett, melybe aktívan belefolytak a jelenlévők.
A közösségi médiás kommunikációról szóló előadásában Lizán Balázs, az Utazom.com alapítója, marketingkommunikációs vezetője előadásában a hagyományos marketing és a közösségi médiás kommunikáció közti alapvető különbségekről beszélt, valamint arról, hogy turisztikai szolgáltatóként mely médiákra érdemes kiemelt figyelmet fordítani. Hogyan döntse el valaki, hogy melyik felület számára a legalkalmasabb?
Both Balázs, a Starski tartalommenedzsere az egyre nagyobb mértékben teret nyerő okostelefonos alkalmazásokról beszélt, illetve arról, mikor és milyen célcsoportnak éri meg új alkalmazást fejleszteni és mikor hasznos a már meglévőt használni. Kiderült az is, mekkora szerepe van a dizájnnak, illetve, hogy milyen trendeket érdemes követni.