Mentés másként

A Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata (VMSZ) idei közös kampánya véget ért, azonban már most tervezik a jótékonysági akció folytatását.

A jótékonysági kampány célja az volt, hogy a Bujdosó Pincészet segítségével a vízimentők még több életet menthessenek. Az akció keretében a pincészet a VMSZ logóját is feltüntető, új termékcímkével látta el a Mentőöv nevű rozéját, amelynek minden eladott palackja után tíz forinttal támogatták a vízimentők munkáját.

„Teljesen új formája volt ez a támogatásunknak, éppen ezért nagyon figyeltük a hatást. Rengeteg pozitív visszajelzés érkezett, főleg a balatoni összefogás üzenete volt példaértékű. Ezúton is szeretnénk megköszönni a Bujdosó családnak ezt a nagyszerű ötletet és támogatást” – mondta Bagyó Sándor, a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának elnöke.

A balatoni összefogás sikere, ezzel együtt a támogatók segítő szándéka szemmel látható, hiszen idén több Bujdosó Mentőöv fogyott, mint eddig bármikor. „Jó érzés látni, hogy a társadalom iránti felelősségvállalás nem csupán számunkra fontos. Boldoggá tesz bennünket a tudat, hogy akár csak egyetlen élet megmentéséhez is sikerült hozzájárulnunk” – mondta Bujdosó Ferenc, a pincészet vezető borásza.

 Bár az akció lezárult, a példátlan kezdeményezés sikere további együttműködésre buzdítja Bujdosóékat, akik a következő év nyári időszakára tervezik a VMSZ-t segítő kampány folytatását.

Bujdosóék többszázezer forintos adománya jó helyre kerül, hiszen a vízimentőket olyan célok megvalósításához segíti, amelyeket önerőből nem tudnak finanszírozni. „A támogatás ideje alatt befolyt összeget terveink szerint az ábrahámhegyi, sürgősségi betegellátásra is alkalmas mentőhajónk üzemeltetésére fogjuk fordítani. Ez a hajó orvossal vagy mentőtiszttel állt ügyeletbe 2014 nyarán Ábrahámhegyen, és már számos esetben avatkozott be sikeresen. Ennek a hajónak az üzemeltetését csak a támogatók segítségével tudjuk megvalósítani, más lehetőségünk ezidáig nem volt.” – nyilatkozta Bagyó Sándor.

A kampány elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy még többen álljanak a jó ügy mögé, hiszen bárki kerülhet bajba, bárkinek szüksége lehet a vízimentők azonnali, szakszerű beavatkozására.

Forrás: Vendég & Hotel


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.