Művészi meglepetéssel ünnepel a 150. éves Campari

Idén ünnepli 150. születésnapját Európa egyik legismertebb itala, a 60 féle természetes összetevőből készült Campari. A kerek évforduló alkalmából három világhírű művész, három új címkét tervezett a Campari palackokra. A limitált példányban legyártott és forgalomba hozott, egyedi címkézésű üvegekkel idén júliusban találkozhatnak a vásárlók.

Gaspare Campari, 60 féle természetes összetevőből, többek közt gyógy – és fűszernövényekből, illetve gyümölcsökből összeállított itala már 1860 óta Európa egyik legkedveltebb aperitifjének számít. Dacára az eltelt 150 év történelmi viharainak sosem csökkent az érdeklődés iránta és generációkon át öröklődött a Campari szeretete. A Campari ugyanakkor sosem csupán az ízével hódított. Szokatlannak számító hirdetéseivel gyakorta magára irányította a figyelmet még művészi körökben is. Az alapító legifjabb fia, Davide Campari indította el azt a hagyományt, amely során hivatásos művészekre bízta a Campari hirdetések megtervezését és az ő kreatív elképzeléseikre testálta a méltán híres márka reklámjainak kitalálását. Csupán három feltételt szabott a művészek számára: egyszerű színvilágot kellett használniuk, a márkanevet mindig meg kellett jeleníteniük és a márkának természetesen vissza kellett tükröződnie a kész anyagokon. A stratégia bevált és máig elismeréssel hivatkoznak a Campari plakátokra, címkékre és más vizuális anyagokra. Nem csoda, hogy ma is minden Campari-s marketing megmozdulást élénk érdeklődés követ mind a szakmai berkekben, mind a fogyasztók között. Az idei év különleges esztendő a Campari életében. A 150. születésnapját ünneplő márka épp ezért a jeles alkalmat a hagyományokat tisztelve, de a korral is haladva szeretné emlékezetessé tenni. Felkértek három világszerte nagy elismeréssel övezett képzőművészt, hogy a kerek évfordulót és a márka művészetek iránti elköteleződését ábrázolják a Campari palackok címkéjén a saját kreatív elképzelésük szerint. Avaf, a Campariból áradó nőiességet szerette volna megragadni a saját címke változatában azzal, hogy keresztezte az erős és a független nő motívumait. Végül a jazz énekesnő, Nina Simone, illetve az egyiptomi uralkodónő Nefertiti alakjából merítve álmodta meg az 150. évfordulót dicsőítő címkét. Tobias Rehberger a márka esszenciájában keresett ihletet. Számára a Campari rubinvörös színe a mágikus ital képzetét keltette és címke tervében vegyítette a hetvenes évek designhangulatát a digitális design adta lehetőségekkel. Címketervében a 150-es szám játékos megjelenítését helyezte a középpontba. Vele ellentétben Vanessa Beecroft - avaf-hoz hasonlóan - a Campari-ban a nőisséget találta a legkifejezőbbnek. Szerinte a márka alapítása óta a szenvedéllyel teli szépséget, az eleganciát és a kecsességet képviseli. Ezek alapján nem volt számára kétséges, hogy a légies, szenvedélyt sugárzó, vörös hajkoronás hölgyben tudja leginkább visszaadni a Campari esszenciáját. A három művész munkáival címkézett Campari palackok idén júliusban jutnak el a boltokba, de miután csak limitált darabszámban lesznek kaphatóak nem minden országban lehet majd őket megvásárolni. A részletekért érdemes lesz nyomon követni a www.campari.com honlapon megjelenő híreket. (Forrás: Bols Hungary)

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.