A kampány célja, hogy minél nagyobb számú fürdőlátogatásra bírják a potenciális utazókat, megismertetve velük az észak-alföldi régió megújult fürdőkínálatát, a termál- és gyógyvizek jótékony hatását, ezáltal is növelve a termál- és gyógyfürdők ismertségét, valamint a régióban regisztrált vendégéjszakák számát.
Az akcióban részt vevő fürdők: Aquaticum Debrecen • Bihar Termálliget Strand és Termálfürdő, Berettyóújfalu • Cserkeszőlői Fürdő és Gyógyászati Központ • Hajdúnánási Gyógyfürdő • Jászárokszállási Strand és Termálfürdő • Lehel Strandfürdő és Uszoda Jászberény • Martfű Termál SPA • Parkfürdő Nyíregyháza-Sóstógyógyfürdő • Püspökladányi Gyógyfürdő • Sárkány Wellness és Gyógyfürdő, Nyírbátor • Strand és Termálfürdő Jászberény • Termál- és Élményfürdő Túrkeve • Tiszavasvári Strandfürdő • Tölgyes Gyógyvizű Strandfürdő Jászapáti
A kampány fontos eszköze egy 200.000 példányban elkészített pecsétgyűjtő lap, amelyet a fürdők pénztárainál lehet megkapni. Ezekre, a helyben kihelyezett plakátok hívják fel a figyelmet. Minden fürdőnél egy pecsét gyűjthető.
Legalább három fürdő meglátogatása és annak pecséttel történő igazolása mellett, értékes nyeremények (3 db 2 fő részére szóló wellness hétvége) kerülnek kisorsolásra az év végén. A kampány kommunikációja júniustól folyamatos.
Ebben a hónapban a Magyar Turizmus Zrt. Észak- alföldi Regionális Marketing Igazgatósága rádiócsatornákon keresztül, több megyei nyomtatott napilapban és budapesti járműreklámok segítségével népszerűsíti a fürdőtúrát és ezáltal a kampányban részt vevő fürdőket.