Palik azonban nem akart messzemenő következtetéseket levonni az eddigiekből, ugyanis - fogalmazott - minden a pénztárakban dől el. Azt tehát még korai lenne megmondani, hogy idén hányan mennek majd ki július végén Mogyoródra, sőt az sem látható, hogy milyen lesz a közönség összetétele - írja a Napi Gazdaság.
Ez évről évre átalakul, most várhatóan nagyon vegyes lesz - fogalmazott Palik. A magyarországi futam több mint két évtizede alatt - jórészt Michael Schumachernek köszönhetően - kialakult egy német dominancia, s még mindig ők azok, akik leginkább érdeklődnek a Magyar Nagydíj iránt, bár az elmúlt években egyre több lengyel kelt útra honfitársuk, Robert Kubica miatt.
A jegyárképzésben nem történt változás a korábbiakhoz képest, s miután a Hungaroring Zrt.-nek nemzetközi szintű költségei vannak (minden futam rendezőjének ugyanazokat a feltételeket kell teljesítenie), így a jegyárak is annak megfelelőek, vagyis az árképzés struktúrája és az árak nagyságrendje is illeszkedik a többi versenyen alkalmazotthoz. Miután az idei futamok igen izgalmasak voltak, Palik hasonló folytatásra számít a Magyar Nagydíjon. Korábban a mogyoródi futamot augusztus közepén rendezték, most viszont július 31-én, szombaton lesz az edzés, míg a futamra augusztus 1-jén kerül sor - ennél jobb időpontot a beutazó turisták miatt kívánni sem lehet.
A Forma-1 és az üzleti partnerek is takarékosabbak - tette hozzá Palik -, vagyis még érzékelhető a gazdasági válság hatása, így idén nem tartanak a rendezvényhez kapcsolódó imázseseményt.