Igaz, ez a néhány perc a világ legnézettebb televizióműsora, a Super Bowl, azaz az amerikai foci "világbajnokság" döntője közben került sugárzásra. A 100 millió televíziónéző érdeklődésére számottartó eseményen egy 30 másodperces reklámspot díja 3,5 millió dollár volt, és a lehetséges reklámidők egyötöde már tavaly szeptemberre elkelt, a meccs előtt két hónappal pedig kitehették a "Minden reklámidő elkelt" táblát a kereskedelmi részlegek ajatjára... A Super Bowl tradicionális reklámügyfelei között ott található a Coca-Cola és a Pepsi is. Az idei rekorder Anheuser-Busch sörgyár négy és fél perc reklámidőt vásárolt, így az elméleti, egy nézőre jutó reklámköltsége (feltételezve, hogy valamennyi reklámfilmjét valamennyi amerikai néző látta) 22 cent, azaz nagyjából 50 forint volt. Bagatell.
Az első, 1967-es Super Bowl televízió közvetítése közben 37 500 dollárért lehetett hirdetni...