Az idén 25. születésnapját ünneplő Amadeus GDS magyarországi irodája üzleti reggelire hívta utazási irodai partnereit. A rendezvényen Horváth Ákos ügyvezető igazgató bejelentette, hogy a jövőben negyedévente szeretnék újdonságaikat, aktualitásaikat hasonló formában bemutatni ügyfeleiknek.
A Buddha Bar Hotel finomságait kóstolgatva a társaság számos új fejlesztéséről lehetett hallani. Megtudtuk, hogy az Amadeus a repülőjegyeken túl a szálloda-, bérautó- és túrafoglalások terén is igyekszik ügyfélbarát megoldásokat kínálni az utazási irodáknak.
Az immár két verzióban is elérhető Bistro Portal például a túraszervezők ajánlatait teszi összehasonlíthatóvá és azonnal foglalhatóvá, így könnyen kiválaszthatók a legjobb ár/érték arányú ajánlatok. Mindezt ráadásul ugyanazon a grafikus felületen kínálják. A keresés is felhasználóbarát, lehet egyszerre 7 és 10-napos turnusokra is keresni. A szállodákról valós utasértékeléseket is olvashatunk, sőt fotókat és videókat is integrál az oldal.
Lehet csak szállodát is foglalni és az összes szobatípus is megjelenik egyszerre a kínálatban. A telt házas szállodák napi frissítéssel piros mezőben jelennek meg. Az oldal a szállás kiválasztása után automatikus bérautó- és városnéző ajánlatot is kínál. A Bistro II-es verziója 4 plusz funkcióval rendelkezik.
Hallhattunk az Amadeus szállodai megoldásairól is, a Bistro Portal mellett további három programot kínálnak ügyfeleiknek. Az Amadeus Hotel Classic kényelmes foglalást tesz lehetővé grafikus felületeken, képekkel, utólagos fizetéssel, az oldalon már nincs szükség a „régi motorosok” hosszú inputjaira. Az Amadeus Hotel Multisource külső szállodai tartalmakat (DoTW és Transhotel, illetve HRS) integrál egyetlen felületen, míg a Content Inn by Amadeus az összes konszolidátor ajánlatát tartalmazza.
Végül szó esett a magyarországi iroda tavalyi kezdeményezéséről, a Travel Expert programról, amely nem egy új termék, hanem egy minősítési rendszer. A projekt célja az irodai adminisztráció megkönnyítése, a kreativitás és ehhez kapcsolódva az eladás volumenének növelése.
Az Amadeus munkatársai szerint ez az a szükséges plusz, melynek révén az irodák képesek lesznek felvenni a versenyt a globális internetes utazási cégekkel.
A programba már belépett az OTP Travel, a Tensi és az American Service Travel, míg a Weco munkatársainak képzése most folyik.