Bár az újságírók többsége elöször járt Magyarországon, a képviselet stratégiai céljainak megfelelően a hangsúlyt fővárosunk új arcának, legújabb turisztikai vonzerőinek a bemutatására fektette. Így a négy napos tanulmányút során Budapest legismertebb nevezetességei mellett a főváros “trendi” arcával ismerkedtek a vendégek. A várost gyalogosan és kerékpárral járták be, kávéházakba, butikokba is be-betérve, a Millenáris Parkban megnézték a WAMP Design Marktot, este pedig a romkocsmák hangulatát élvezték. Kiemelt hangsúlyt kaptak a kulináris élvezetek: vendégeink ízelítõt kaptak a tradicionális és a mai modern magyar gasztronómia remekeiböl, megismerve több Michelin kitüntetéssel is rendelkezö éttermünket. A Budavári Borfesztiválon pedig a magyar borászok nemes nedűit kóstolgatták nagy élvezettel. S hogy Budapest, mint exkluzív fürdőváros se maradjon ki a programból, ezért az egyik legújabb létesítményt, a Rácz fürdőt is megtekintették. Emellett ellátogattak a Gödöllői Királyi Kastélyba és Domonyvölgyben a Lázár Lovasparkba. A 4 napos program során az újságírók elismerőleg nyilatkoztak fővárosunk fiatalos lüktetéséről, a hagyományos és modern dolgok egyidejű jelenlétéről, valamint a magyar gasztronómiáról.