Nyitott Kastélyok Kerekasztala alakul a Műemléki Világnapon

A fórum célja az együttműködések elősegítése a kastélyok, kastélyszállók fenntartása, és a kastélyturizmus terén.

Még a Miniszterelnöki Hivatal (MEH) előző kreatívügynöksége, az ACG.Hey találta ki azokat a decemberben vetített TCR-szpotokat, amelyek a MEH esélyegyenlőségi kampánya keretében futottak. A hivatal azonban októberben változtatott ügynökségi megbízásán, így a gyártást már a Grey foghatta össze. (A két ügynökség közösen nyert a MEH előző tenderén, a megbízásért azonban csak a Grey indult újra.)
 

{video|id=475|width=425|height=344}



Egy esetleges fesztiválnevezésen így több ügynökség neve is szerepelne: reklámügynökségként a Greyt, kreatívügynökségként az ACG.Hey-t, filmgyártócégként pedig a Cinematrixot tüntetnék fel.

Eddig pozitív
Az pedig nem tűnik véletlennek, hogy az érintett cégeknek kész válasza volt a Kreatív azon kérdésére, ki és hogyan nevezhetné a munkát: a hagyományosnak számító sablonos-szájbarágós megközelítéssel szakító, ismert reklám- és játékfilm-rendezők rendezte szpotoknak eddig erősen pozitív a visszhangja a szakma és a közönség felől is.
 

{video|id=476|width=425|height=344}



Egyaránt lelkes hozzászólások érkeztek például a Kreatív a kampányt beharangozó cikkére és lapunk blogja, a Szívlapát 2008 végi szavazásán is. A blog szavazói az elmúlt év negyedik legjobb kampányának választották a szpotokat – három nagy költségvetésű kereskedelmi kampány mögött.

A rendezőknek is jár kredit
„A kampányt tavaszra terveztük, végül későbbre tolódott, de az alapszkripteket már megírta az ACG. Amikor október végén zöld utat kaptunk rá, akkor merült fel, hogy keressünk meg rendezőket. Egyrészt azért, mert az eredetileg tervezett büdzsét lényegesen le kellett csökkentenünk a válság miatt, és azt gondoltuk, hogy a pr-nek nagyobb szerep juthat, ha ismert rendezőket vonunk be. Másrészt a téma szempontjából is érdekes, hogy ha különböző rendezők világán keresztül láttatjuk – nem az volt a cél, hogy nagyon egységes filmeket csináljunk” – mondta a kampányról Kirsch Zsuzsa, a MEH marketingkommunikációs főigazgatója.
 

{video|id=477|width=425|height=344}



A négy rendező – Spáh Dávid, Herendi Gábor, Verebes Zoltán, Gigor Attila – mellett az ACG.Hey kreatívigazgatója, Tihanyi Péter is részt vett ezeken az egyeztetéseken. „A már meglevő szkriptek birtokában beszélgettünk, a rendezők ezután alakították ki a végső változatokat. Az állásinterjús szpot elég sokat egyszerűsödött: az eredeti koncepció szerint nem egyhelyszínes lett volna” – fejtette ki Kirsch Zsuzsa.
 

{video|id=478|width=425|height=344}



„Nagyon sokat változott az esti mese szpot is, ebbe nagyon sokat rakott bele Verebes Zoli. Gigor Attila filmjénél pedig azt kérték az érdekvédelmi szervezetek, hogy ne sztereotíp szerepben mutassuk a Down-szindrómás fiút: igenis vannak, akik képesek bizonyos irodai munkákat végezni, miközben a fiú eredetileg takarítóként szerepelt volna a történetben” – tette hozzá a MEH reklámos vezetője.

A kampány pr-ügynöksége  Merlin, médiaügynöksége a Mediaedge:cia volt. A filmek készítéséről a MEH blogot is üzemeltet.

 

 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.