A művelet 1-2 másodperc alatt lezajlik, a rendszer felírja a pontokat, vagy levonja azokat, ha a hűségkártya egyenlegét használjuk vásárlásra. Ehhez elkészült a SuperShop alkalmazása, amelyet a Laurel Cégcsoport tagja, az ERBA 96 Kft. fejlesztett ki. A MobilTárca fejlesztése nem áll meg ott, hogy a klasszikus bankkártyát kiváltja, képes kezelni a hűségkártyákat is. A SuperShopnak már elkészült az az alkalmazás, amellyel az új rendszerben is működik majd a pontgyűjtés. A háttérrendszert az ERBA 96 Kft., a Laurel Cégcsoport tagja fejlesztette ki – nyilatkozta a társaság projektkoordinátora.
Bodó Réka elmondta, a tesztelésben részt vevő felhasználók letölthetik az okostelefonra a SuperShop alkalmazást, vagyis egy virtuális kártyát kapnak, amellyel plasztik kártya helyett a mobiltelefonjuk használatával élvezhetik a kedvezményeket, gyűjthetik a pontokat. Fizetéskor elég csak odaérinteni a mobilt a leolvasóhoz, amellyel a pontgyűjtő egyenleget is azonnal módosítja az alkalmazás.
A megoldás előnye, hogy nem kell külön bankkártyát hordani a tárcánkban, az okostelefon SIM kártyáján lévő banki egyenleget használhatjuk, amely lényegesen gyorsítja és biztonságosabbá teszi a jelenlegi fizetési procedúrát. A mobilon beállíthatunk limitet ugyanúgy, mintha kártyát használnánk – mondta el Bodó Réka. A SuperShop alkalmazása a MobilTárca kommunikációs platformját, az úgynevezett NFC (Near Field Communication) technológiát társítja a jelenlegi pontgyűjtő háttérrendszerrel. A jelenleg forgalomban lévő okostelefonoknak mintegy tizede már most alkalmas a MobilTárca használatára, a gyártók, forgalmazók felvilágosítást tudnak adni arról, konkrétan mely típusok lesznek megfelelőek – tette hozzá a szakértő.
Forrás: GyártásTrend