Teltházas meccsek, lelkes rajongók, mindemellett pedig kiemelkedő televíziós nézőszám. "A Női VB még a legoptimistább várakozásokat is felülmúlta" – mondja Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke.
A játékok alatt minden meccshelyszínen jelentősen megnőtt az egynapos turisták száma. A VB-városokban kiemelkedő a nemzetközi vendégek magas száma is. A bel- és külföldi vendégéjszakák köztes mérlege így nagyon pozitívan alakul.
A DZT álláspontja alapján különösen örömteli a meccsek vidám hangulata, amelyet a fő célcsoport, a családok határoznak meg leginkább. "Ez egyértelműen növeli Németország pozitív imázsát, mint úticél és bebizonyította a marketingstratégiánk sikerét" – mondja Petra Hedorfer. A DZT a VB előtt nemzetközi imázskampánnyal hirdette a városi és családi turizmust.
A németországi turizmusban fontos szerepet játszanak az óriási sportesemények. Ezt egyértelműen bizonyította a FIFA Labdarúgó VB 2006TM és az alpesi Sí VB Garmisch-Partenkirchenben.