Nos, ugyanezt a kérdést tehettük fel Peresztegi Zoltánnal, a hazai online világ egyik vezető pilótájával, a 2007-ben indult Google Magyarország első vezetőjével kapcsolatban. Jó hírünk van: Peresztegi Zoltán visszatér.
Az online szakembert a svéd Schibsted Media magyarországi leányvállalatának vezetésével bízták meg, aminek apropója, hogy az online apróhirdetési- és hírportálokkal, vásárlási platformokkal közel 30 országban jelen lévő cég Magyarországon is megkezdte tevékenységét a Jófogás.hu apróhirdetési oldallal.
A hazai listing üzletág mérete 2008-as becslés szerint mintegy 3,5 milliárd forint, és olyan – legtöbb esetben nemzetközi háttérrel rendelkező – óriási médiavállalkozások osztoznak az online piacon, mint a Sanoma, az Expressz, a Vatera-TeszVesz és az Árukereső. A terepen tehát a gigászok igazi harca folyik, és – már csak az igazolások alapján is – biztosak lehetünk benne, hogy az új skandináv belépő nem marginális szerepre készül.
Érdemes figyelemmel kísérni tehát a fejleményeket és erre jó alkalom kínálkozik november 25-én, amikor Peresztegi már új pozíciójában prezentál a DotCommerceDay e-kereskedelmi konferencián, ahol egyebek mellett a listing üzletág marketing potenciáljával kapcsolatosan tart előadást.