A kampány keretében tehát 100 db óriásplakát, 300 db city light, valamint metrókocsikban elhelyezett 200 db kisplakát, továbbá 700 db budapesti parkolóórán kihelyezett plakát irányítja az érdeklődők figyelmét a kampányéve.
A plakátkampány október végéig, négy szakaszban zajlik, az egyes időszakokban pedig a témaév 5 pillére – „Bor és gasztronómia”, „Élő hagyományok”, „Fesztiválok, kulturális rendezvények”, „Friss: a XXI. század kultúrája, kortárs művészet”, „Városlátogatás” – közül mindig három kerül a középpontba. A plakátokon az „Itthon láss csodát!” szlogen és az „Üdüljön kedvezményesen!” üzenet olvasható, amellyel az MT Zrt. egyrészt Magyarország számos – köztük jó néhány felfedezésre váró – „csodájára”, másrészt pedig a kampányévben kínált kedvezményekre hívja fel a figyelmet.