A bolt a cég fenntartható helyi élelmiszer-rendszer kidolgozását célzó projektjének keretében épül. Csillag Péter projektfelelős elmondta: létrehoztak egy adatbázist, amelyben mintegy 200 helyi termelő szerepel, ennek alapján pedig marketing céllal kiadnak kézikönyvet is, amelyben 50 termelő jelenik majd meg. Elsősorban a helyi kézműves termékeket előállítók, a mezőgazdasági kistermelők és a Tolna megyében működő biogazdaságok számára kínálnak értékesítési lehetőséget.
A projekt részeként a Szekszárd környéki, helyi termékeket előállítók saját emblémát is kapnak, hogy a közvetlenül értékesített árujuk könnyebben azonosítható legyen. Az Eco-Sensus Nonprofit Kft. korábban reprezentatív felmérést végzett Tolna megyében a helyi termékek fogyasztásáról, amelyek népszerűsítésére internetes kampányt is indított. A felmérésből kiderült, hogy a megkérdezettek 32 százaléka fogyaszt nagyrészt helyi termékeket, és kétharmaduk számára fontos, hogy Tolna megyei termék kerüljön az asztalukra. (Agromonitor)