Bár a 34 éves brit önkéntes munkás, aki megnyerte a világ legjobb munkahelyét, már elhintett néhány panaszt az új állásáról a sajtóban, ez nem ingatta meg a Cannes Lions zsűritagjait, hogy idén az ausztráliai Queensland állam „The best job in the world” kampányának ítéljenek hármat is a Grand Prix-ből, pr, direct és online cyber kategóriákban. A CumminsNitro Brisbane ügynökség kampányával a Turizmus Trend májusi számában részletesen foglalkoztunk.
"Amit igazán szerettünk benne, hogy egy lényegében minimális büdzséből sikerült világméretű kampányt csinálni az online segítségével" – mondta Lars Bastholm (Ogilvy North America), a cyber kategória zsűrielnöke.
Hasonlóan a turizmus fellendítését célozta meg a Promo Lions kategória nyertes munkája, amely a teljesen eladósodott japán kisváros, Yubari vonzerejét azzal hozta vissza, hogy kiderítette, egész Japánban ezen a településen a legkisebb a válások száma. A készítő tokiói Beacon Communications így a „szerelem városa” szlogenre építette az egész kampányt. Egyébként ők is kaptak oroszlánt pr kategóriában is - írja társlapunk, a Kreatív Online.