Saját kereskedői csapattal indítja az évet a Szentkirályi

A márkás ásványvizeket gyártó vállalatok között tartja piacvezető pozícióját a Szentkirályi Ásványvíz Kft. Az ásványvízpiac visszaesése ellenére Magyarország legismertebb ásványvizének gyártója tavaly 5,35 milliárd forint árbevételt realizált, a vállalat profitja 2009-hez képest tovább nőtt: a vállalati eredmény több mint 65%-kal javult. A cég tavaly év végén megújította szervezeti struktúráját: jelentős létszámbővítést hajtott végre, mivel 2011. januártól termékeinek egy részét közvetlenül, saját kereskedelmi csapatával forgalmazza - írja a vállalat Sajtóközleménye.

Az ACNielsen Piackutató Kft. kimutatása szerint a kumulált magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2010-ben mennyiségben 1,7%-ot, értékben 6,2%-ot esett vissza az előző évhez mérten.

Az ásványvízpiac visszaeséséhez képest a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t jóval kisebb mértékben érintette a piac tavalyi csökkenése, így 2010-ben 5,35 milliárd forint árbevételt ért el és ezzel a teljes magyar kiskereskedelmi ásványvízpiacon a márkás ásványvizeket gyártó vállalatok között (értékben) megtartotta piacvezető pozícióját. A 2010. évi átmeneti forgalom visszaesés ellenére az adózás előtti eredményén jelentős mértékben sikerült javítania: a gazdaságosabb, hatékonyabb működésnek köszönhetően mintegy 100 millió forinttal, azaz 65%-kal nőtt a vállalat nyeresége. Bízva az ásványvízpiac fellendülésében, az új termékek és a szervezeti változások eredményében, a társaság 2011-re 9,6%-os árbevétel növekedést tervez.

A Szentkirályi tavaly tovább szélesítette termékpalettáját, új logisztikai központot avatott, amit egy év végi, a forgalmazás területét érintő jelentős változás követett. A cég és a SIÓ Eckes Kft. közötti, a Szentkirályi márkák értékesítésére vonatkozó együttműködési szerződés 2010-ben lejárt, így a felek a 2011–2012-es időszakra új szerződést kötöttek. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2011. január 1-jétől termékeinek egy részét – az Emese ásványvizeket, a Jégteákat, a Jégvizeket, az új limonádé termékeket, illetve a 0,25-ös, a 0,33-as, és a 0,75-ös üveges kiszerelésű Szentkirályi ásványvizeket – közvetlenül értékesíti a horeca szektorban (hotelek, éttermek, kávézók), illetve ezen termékekkel maga szolgálja ki a hazai és nemzetközi kereskedelmi láncokat. A megvalósításhoz saját, 25 fős kereskedelmi csapatot állított fel és bővítette flottaparkját is. Az új szerződés értelmében a PET-palackos Szentkirályi ásványvizeket továbbra is a Sió Eckes Kft. forgalmazza.

Az új tartalommal megszületett együttműködés a Szentkirályi saját disztribúciójával kiegészülve tovább erősíti az évek óta piacvezető Szentkirályi márkát.

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője elmondta: „célunk és szándékunk, hogy termékeink ismertsége és piaci részesedésünk tovább növekedjen. A gasztronómiai szektor képviselőivel való közvetlen kapcsolat gyors, dinamikus értékesítést tesz lehetővé”. (Sajtóközlemény)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.