Sikeres Facebook promóció

A nemzeti büszkeséget fókuszba helyező sörmárka legutóbbi kampánya a közösségi média valós erejére, az interakcióra épült. A kampány sikerét jelzi, hogy több mint 36 ezer fővel nőtt a Soproni Facebook rajongótábora és a különböző felületeken 4 millióan látták, ki milyen nemzeti értékre emelte poharát - írja a Marketing&Media.

A kampány erősségét két tényező adta: az egyik, hogy szervesen illeszkedett a Soproni gondosan felépített, nemzeti büszkeséget hangsúlyozó stratégiájába, a másik pedig, hogy a Facebook egyik alapvető erejét, a kétirányú kommunikációt használta ki. A sörmárka az applikációban arra kérte fogyasztóit, mondják el ők, mely nemzeti értékünkre a legbüszkébbek - fogalmaz az mmonline.

A kampánynak több újszerű eleme is volt: menet közben a főváros egyik forgalmas csomópontján, a Széll Kálmán téren több mint 20 ezer büszkeségkártyát vetítettek ki, ezzel még inkább buzdítva a fogyasztókat a részvételre; emellett a játék hagyományos tárgy- vagy pénznyeremény helyett ismertséget ígért a nyerteseknek.

A metódus egyszerű volt, de részletekig kidolgozott: a Soproni Facebook oldalán található „büszkeségkártyákon” bárki elmondhatta, kire vagy mire a legbüszkébb. A büszkeség-kártya megjelent mind a sörmárka, mind a rajongó üzenőfalán, ezzel értesítve annak saját ismerőseit is. Volt, aki a magyar nagymamákra emelte poharát, mert ők készítik a legfinomabb lekvárt a világon, és akadt olyan is, aki a horgászást emelte ki, mert jókat lehet sörözni közben.

Nem meglepő módon voltak, akik konkrét személyekre – mint például Széchenyi István, Albert Flórián vagy éppen Szekeres Pál –mások pedig gyermekeikre, szűkebb családjukra hívták fel a közösség figyelmét. A kártyákra szavazni lehetett és a tíz legtöbb szavazatot elnyert beküldő közül egy szakmai zsűri, előre meghatározott kritériumrendszer alapján választotta ki azt a három főt, akik most befejeződött tévékampányban mondhatták el, kire vagy mire emelik poharukat.

„A nemzeti büszkeségeink és az összetartozás olyan értékek, amelyek mindannyiunkban pozitív érzéseket keltenek. A Soproni hosszú távú márka-stratégiájában ezekre fókuszálunk, és ezt szeretnénk minden felületen testreszabott üzenetként átadni. A kampány amellett, hogy nagyon jó mutatókat produkált, aktivizálta fogyasztóinkat, akiknek a segítségével eljuttattuk az emberekhez: mindig van mire emelni a poharunkat.” – fűzte hozzá Tóth Gergely, a Soproni márka vezetője. (forrás: mmonline)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.