A 2010. november 15. és 2011. március 31. között zajlott akció minden eddiginél több, összesen több mint 71.000 vendégéjszakát generált a magyar fővárosnak. A vendégeket 2010/2011-ben megújult kampánycsomaggal csábították: a három vagy négy éjszakát foglalók számos kedvezményre jogosító vouchert is átvehettek a kampányhoz csatlakozott 58 budapesti szálloda recepcióján. A kampánycsomag ingyenes fürdőlátogatást is tartalmazott, amelyet a BWI keretében érkezett 20.000 vendég több mint negyede vett igénybe. A legtöbb BWI vendég – akárcsak az előző kampány során – Nagy-Britanniából és Németországból érkezett. A Budapestre invitáló hirdetésekkel, csak a lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portálon, valamint annak partneroldalain és hírlevelén keresztül 56 millió alkalommal találkoztak a potenciális utazók.
A Budapest Winter Invitation immáron egy sikerszéria, amelyet az a tény is bizonyít, hogy évről évre nő a „visszatérő” partnerek száma. A 2010/2011-es marketingakció együttműködő partnerei 58 budapesti szálloda, a Malév Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Budapest Airport Zrt., a Budapestinfo/BTSZK Nonprofit Kft. (korábban BTH), a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., a lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál, valamint egyéb turisztikai szolgáltatók, például autókölcsönzők és programszervezők voltak. Az akcióban részt vett szállodák és egyéb szolgáltatók körében végzett felmérés szerint a legtöbb partner jó ötletnek tartja a BWI kampányt, és többségük máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban.
A BWI kampánynak a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése mellett évek óta jelentős szerepe van Budapest mint turisztikai úti cél népszerűsítésében is: az akció segítségével sok millió potenciális vendég ismerkedik meg a főváros turisztikai kínálatával a kampány promóciós eszközein keresztül.