Az akció négy napja alatt a 17 szolgáltató által meghirdetett programokra összesen 144 szakmabeli regisztrált, 97 cég képviseletében.
A rendkívül pozitív visszajelzések, és a jelentkezők nagy száma alapján elmondható, hogy a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezése megmozgatta a turisztikai szakmát, a résztvevők egytől-egyig hasznosnak és a jövőben folytatandónak ítélték a programot.
A Magyar Turizmus Zrt. a jövőben is folytatja az idei évben elkezdett turisztikai árualap fejlesztésén keresztül történő értékesítés-ösztönzési tevékenységét, a szakmai kapcsolatok kialakításának elősegítését és az együttműködések támogatását.
Az MT Zrt. korábban prezentációs délelőtt folyamán mutatta be azokat az elképzeléseit, melyek célja, hogy a szolgáltatók szorosabb kapcsolatokat alakítsanak ki egymással. A társaság tervei között szerepel a prezentációs délelőtt ismételt megszervezése, a „Nyitott kapuk” akció regionális kiterjesztése a Regionális Marketing Igazgatóságokkal együttműködve, illetve tematikus városnéző túrák szervezése.
A Magyar Turizmus Zrt. ezúton is köszöni a részvételt a programgazdáknak és a programokon résztvevőknek!