A Heineken x CEFD Pop-up Store létrehozásával a sörmárkának az volt az elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a közönséggel.
A pop-up üzlet Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel Nomuriban talált otthonra. A tervező elmondta: „A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az »épület az éplületben« koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű teret alakítottunk ki. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”
Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – kreációit is bemutatták a showroomban. A dizájner darabok megtekintése és megvásárlása mellett, a One Fashion Budapest kerekasztal-beszélgetéseket, workshopokokat szervezett.
A Heineken idén második alkalommal támogatta a Central European Fashion Dayst és először a Design Hetet.
Forrás: Kreatív Online