Pocak vagy Pempős Pista?

A Kreatív Online idei kampányjelentéseit nyálazva leginkább az volt biztos, mi nem fog biztosan bekerülni a tavalyi év legjobb reklámjai közé. Azért összeizzadtunk 12 szpotot és/vagy kampányt, amiről úgy gondoltuk, talán mégis megérdemli a nagyközönség becses figyelmét. Szavazás!

Nem voltunk elkényeztetve bombajó reklámokkal idén sem, persze volt részünk vállalható, sőt, szemnek kellemes szpotokban is. Nem volt szempont ugyanakkor az, hogy mennyibe került, mennyire csili-vili vagy éppen összeborulós - a tavalyi listához hasonlóan itt is azokat próbáltuk meg kiválogatni, amelyek legalább egy picit kitűntek a dömpingből. Összegyűjtöttünk tehát egy csokorra való reklámot, amit most szavazásra bocsátunk: döntse el a kedves olvasóközönség, melyiket tartja legjobbnak a tavalyi év reklámjai közül!

IKEA - Bújócska
IKEA tárolószekrények
Ügynökség: Laboratory Ideas

A reklám nem akar több lenni, mint ami. Egyszerű és aranyos.

{youtube|id=zNBj1mTrkhk|width=560}

{rate|name=reklám_02_ikea|title=Szavazzon!}

Suzuki - Magyar és japán
Suzuki
Ügynökség:

Nagyjából az egyetlen magyar autóreklám, és kliséiben egyáltalán nem marad el a nemzetközi színvonaltól.

{youtube|id=oBpbYtGeLdk|width=560}

{rate|name=reklám_03_suzuki|title=Szavazzon!}

E.on - Felkészültünk
E.on
Ügynökség: ACG

Az E.on olimpiai szpotjai közül szerintünk ez a legjobb, szépen, izgalmasan fényképezett szpot, fura perspektívákkal.

{youtube|id=5J1J7g5OkoM|width=560}

{rate|name=reklám_03_eon|title=Szavazzon!}

Danone - Pocak
Danone Activia
Ügynökség: Young & Rubicam

Lehet szeretni és lehet utálni, idegesítőnek tartani vagy rajongani érte, annyi biztos, hogy ezzel a sokak számára bicskanyitogató kis karakterrel telibe talált: Bizonyíték erre, hogy magasan elnyerte a legrosszabb reklámnak járó Arany Disznó-díjat, és az a rengeteg róla született mém, amivel Dunát lehetne rekeszteni.

{youtube|id=qsgzJKQ8-MA|width=560}

{rate|name=reklám_04_pocak|title=Szavazzon!}

Magyar Telekom - Rajongói szív
Magyar Telekom
Ügynökség: DDB

Jó okkal hájpolt szpot, több olvasónk előzetesen ezt jelölte meg a számára legkedvesebb tavalyi reklámként. A Telekomnak úgy tűnik, bejött az olimpia erős támogatása.

{youtube|id=NQ211iGc4vE|width=560}

{rate|name=reklám_05_rajongoisziv|title=Szavazzon!}

Metropol - Olvasnivaló
Metropol
Ügynökség: Lowe GGK

Ki mondta, hogy egy alacsony költségvetésű, 10 másodperces szpot nem lehet zseniális? Biztos, hogy nem mi.

{youtube|id=gK-f_58tiQg|width=560}

{rate|name=reklám_06_metropol|title=Szavazzon!}

Mindig TV Extra - Pempős Pista
Antenna Hungária
Ügynökség: Well

A Mindig TV folytatta tavaly elkezdett koprodukcióját Rudolf Péter színésszel. A nagy szolgáltatók hatalmas csatornakínálatát kifigurázó szpotok közül ez az egyik legjobb.

{youtube|id=lw58u5lwpCw|width=560}

{rate|name=reklám_07_mindigtv|title=Szavazzon!}

Provident - Jó ötlet volt a...
Provident
Ügynökség: Lowe GGK

A rissz-rossz gyorskölcsönreklámok elmúlt években tapasztalható dömpingje után (amiből a Provident is jócskán kivette a részét) legalább egy picit szakítottak a tendenciával, és egész jó reklámokat hoztak össze idén. Nem olyan vicces, mint a Credithill-reklámok Vágó Istvánnal, na de mi viccesebb Vágó Istvánnál önmagában?

{youtube|id=nBK3Yg8INmQ|width=560}

{rate|name=reklám_08_provident|title=Szavazzon!}

Mizo - Nálunk így tejes az élet!
Sole
Ügynökség: Republic

A cuki tehénkék elviszik az egyébként igencsak blőd reklámot.

{youtube|id=xK_VujmMu0o|width=560}

{rate|name=reklám_09_mizo|title=Szavazzon!}

RTL II - Az RTL kettő
RTL Klub
Ügynökség: Okego

Az Okego célja a reklámmal az volt, hogy mélyen beégesse az emberek agyába az új csatorna nevét (ezzel persze nem mondunk újat). Ez sikerült is, Gesztit mémkirállyá koronázták, az internet tele volt gúnyos adaptációkkal, ettől függetlenül amit akartak, elértek: mindenki erről beszélt 3 héten keresztül.

{rate|name=reklám_10_rtl2|title=Szavazzon!}

A református fiú
Magyar Református Egyház
Ügynökség:

A Magyar Református Egyház a tavalyi után idén is egy jó 1 százalékos kampánnyal állt elő. A fiúról és a többi szereplővel készült filmeket és a weboldalt itt érheti el.

{rate|name=reklam_01_reformatus|title=Szavazzon!}

Borsodi - Bevásárlóközpont
Borsodi Sörgyár
Ügynökség: DDB

Hajdú B. István kommentátor esete az egyszeri sörfogyasztóval. Mindenki vágyálma, hogy egyszer a vállán vigye ki a vásárlóközönség a boltból, kezében a sixpackkel.

{youtube|id=HFYOQozvPqs|width=560}

{rate|name=reklam_11_borsodi|title=Szavazzon!}


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.