A csongrádi megyeközpont és a környező városok, Hódmezővásárhely és Makó mellett a szomszédos országokból – Szerbiából és ezen belül a Vajdaságból, valamint Romániából – is nagyszámú vendég érkezett a rendezvénysorozatra. Az MT Zrt. standján társkiállítóként jelent meg a budapesti Tropicarium, a közelmúltban megújult és kibővült Bükkös Hotel & Spa Szentendréről, valamint a Hotelinfo Kft. A Budapest és környéke turisztikai régió kiállítói több látványos attrakcióval, játékos foglalkozásokkal, kézműves programokkal mutatkoztak be, amelyek iránt kiemelt érdeklődés mutatkozott az ünnepre kilátogató családok és a gyermekek körében.
Budapest és környéke szempontjából – Budapest-Közép-Dunavidék után – a dél-alföldi turisztikai régió számít a legnagyobb belföldi küldőpiacnak. Éppen ezért Szeged városát, és a minden évben népszerű Borfesztivált és Hídivásárt választotta a régió a hat állomásosra tervezett roadshow első kitelepülésének helyszínéül. Az Alföld északi és déli területein élők a kutatások szerint kifejezetten kedvelik Budapestet és térségét, ami valószínűleg arra vezethető vissza, hogy lakóhelyükhöz képest teljesen más élményekkel gazdagodhatnak egy budapesti vagy dunakanyari utazás alkalmával. A Budapest és Környéke Régió úgy kívánja megerősíteni jelenlétét a Dél-Alföldön, hogy a nagyobb rendezvényekre kitelepülve, saját kiadványain, szolgáltatóin és „közönségcsalogató” attrakcióin keresztül mutatja be, hogy milyen programokat tud kínálni a belföldi vendégek számára. A tervek szerint a roadshow Békéscsabán, Gyulán, Kecskeméten és Baján folytatódik a nyári hónapokban.