A telekommunikációs rendszer lehetővé teszi a meghibásodás azonnali kezelését. A gép mikroprocesszora jelet küld a GPRS modulnak, amely küld egy SMS-t az IMESA központi ügyfélszolgálatára, az ügyfélszolgálat pedig továbbítja az üzenetet a megfelelő részlegnek. A pontos adattovábbítást a Telecom Italia roamingolásra is alkalmas hálózata biztosítja. A szolgáltatás egyedülálló a piacon, és a felhasználóknak semmilyen költséggel nem kell számolniuk. A SIM kártya, és a telefonszolgáltatás díját a cég állja. Még az előtt, hogy a mosodatulajdonosnak ideje lenne telefont ragadni, az ügyfélszolgálat központja már rendelkezik is minden szükséges információval: gyári szám, beüzemelés helyszíne, feltételezett hiba, annak lehetséges okai, és a javításhoz szükséges lehetséges alkatrészek. Egy bizonyos mosásmennyiség után (általában 1500 mosás) maga a gép veszi fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy teljes átvizsgálást kérjen, ekkor elég időpontot egyeztetni a szervizes munkatárssal, aki felméri a gép állapotát, beolajozza az alkatrészeket, kicseréli az elkopott, elhasználódott tömítéseket, szíjakat. A rendszeren keresztül lehetőség nyílik egyedi mosási programok installálására is.Az olasz IMESA képviseletét 2009. Január 1-je óta Magyarországon a QWINTEX Kft. látja el. A magyar képviselet, azaz az IMESA HUNGARY létrejöttével bemutatóterem, országos szervízhálózat, gép- és alkatrészraktár áll a magyar vásárlók rendelkezésére. www.imesa-hungary.hu (X)
Telefonos mosógépek
A Turismo d'Italia oldalán részletesen olvashattunk az IMESA legfrissebb újdonságáról, a Teleasszisztencia szolgáltatásról, amely szériafelszerelés a cég valamennyi 14 kg kapacitást meghaladó mosógépében, illetve a kisebbekhez igény szerint beépíthető.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.