Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője

A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. A kiváló szakember több mint 15 éves sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett az FMCG marketing és direkt értékesítés területén, amit a Ságánál 2012 novembere óta nyílik lehetősége kamatoztatni. A marketingvezető célkitűzése, hogy innovatív termékmenedzsmenttel és kreatív márkaépítéssel támogassa a Sága további piaci térnyerését.

Tóth Tímea Mónika tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karán vezetés-szervezés és marketingkommunikáció szakirányokon végezte. Szakmai pályafutását a Kraft Foods Hungária Kft.-nél kezdte 1996-ban gyakornokként, majd 2006-tól marketing menedzserként a teljes csokoládé, 2009-től pedig a csokoládé és kávé kategóriák vezetéséért volt felelős. Karrierje során több mint egy évtizeden keresztül sikeresen támogatta a Milka márkát abban, hogy piaci vezető szerepét megszerezze, majd stabilan megőrizze. A részéről irányított magyar projektek, ötletek közül több regionális mintaprogram született, amit más országok is megvalósítottak. Számos emlékezetes kampány köthető az általa vezetett csapatok munkájához, mint például a Cote d’Or-nak „A csokoládé lelke” elnevezésű kiállítása, a Sport szelet „3D City Graph-x” utcaművészeti rendezvénye és a Milka márka számos aktivitása, amelyekkel kreatív (Penge és Hypnosis) és hatékonysági (Effie) versenyek díjait is elnyerték.

„A nehéz gazdasági környezetben is úgy gondolom, hogy minőségi márkákra van kereslet a fogyasztók körében. Hiszem, hogy komoly sikereket olyan márkák tudnak elérni, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára, és a világképükbe illeszkedő újításokkal és élményekkel gazdagítják mindennapjaikat. Nyugat-európai tapasztalataim felhasználásával szeretném a Ságánál a fogyasztóközpontú marketing szemléletet megvalósítani, és ezen keresztül azt elérni, hogy a cég piaci szerepe tovább erősödjön” – mondta Tóth Tímea Mónika.

Tímea az üzleti és márkastratégiák létrehozása mellett művészi alkotó munkával tölti szívesen idejét, valamint a pszichológia iránt érdeklődik; legyen szó annak marketing témába vágó kommunikációs, vagy az emberi kapcsolatokat érintő területeiről.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.