A társaság az idei főszezonban 25 százalékkal növelte szálláshelykapacitásait, ehhez mérten 25 százalékos forgalombővülést célzott meg. Az egyéni utazásaikat összegfoglaló Terra Reisen termékcsoportjukban újdonság idén Korzika. A Terra szálláshelyek közül 90-et magasabb színvonalúakra cseréltek. Repülős üdüléseikhez idén már 80-85 százalékban veszik igénybe a szlovák diszkont légitársaság, a Sky Europe gépeit, amelytől tavaly még fele annyi gépet béreltek. Idén kimaradt a repülős árualapból Ibiza, újítás viszont, hogy a tunéziai Monastírba és a ciprusi Larnacába már nemcsak menetrendszerinti, hanem charterjáratokon is el lehet velük jutni. Máltára idén már heti két járat indul, így rövidíteni és hosszabbítani is lehet, Antalyára pedig, ahová idén először már debreceni indulással is kínálnak utakat, az egyhetes üdülések mellett már 10-11 naposak is igénybevehetők a World of TUI-nál. A WOT idén jelentősen csökkentette az árréseit, különösen a Gulet termékcsoport esetében, ahol az árualap mintegy 90 százalékának csökkent az ára a tavalyihoz képest. Az idei szezonra a cég elsődleges célkitűzése, hogy a Gulettel minél több átlagkeresettel rendelkező fizetőképes utast nyerjenek meg maguknak. Ennek érdekében idén Gulet katalógusukban minden szálláshelynél feltüntették az arra vonatkozó legolcsóbb ajánlatot. Nemes Mariann, a társaság értékesítési referense hangsúlyozta, egyik legfontosabb újításuk az értékesítésben, hogy az előfoglalási kedvezmények idén már a kedvezményes időpontokkal is kombinálhatók.