"A válság beköszönte óta komolyan megcsappant a magas színvonalú gasztronómiára nyitott, hazai high-end közönségünk. Az itt élő külföldiekből álló törzsközönségünk még tartja magát, akárcsak a céges ebédek, vacsorák és rendezvények, de a bevételeink komolyan estek, ezért újabb célcsoportok felé szeretnénk nyitni" - tudta meg a Napi Turizmus a Manna tulajdonosa, Reichert Gábor.
Reichert az étterem fekvését kihasználva, a budai várba tartó és onnan érkező turistákat igyekszik megcélozni az új, háromfogásos, 1500 forintos menüvel. A Manna a válság hatására árpolitikáját is átszabta: 20-30 százalékot csökkentettek ételeik árán. A télen rendezvények idején 100-110 főnek, és tavasszal a terasszal együtt 250-300 főnek helyet biztosító étterem korábban francia, olasz, magyar konyhát vitt, a közelmúltban azonban a keresletélénkítés és a turisták kegyeinek megnyeréséért úgynevezett kortárs magyar konyhára tért át az új séf, akinek keze alól olyan magyaros különlegességek kerülnek ki mint a lecsókrémleves kolbácsforgáccsal meghintve.