A jelenleg az USA-ban elindított "tweet-a-coffee" programot Starbucks-, és Twitter fiókkal rendelkező userek vehetik igénybe: a kedvezményezetteknek küldött 5 dolláros ajándékok pedig azonnal levásárolhatók a lánc boltjaiban. Az utalványokat nyomtatott formában, vagy a Starbucks mobilalkalmazásán keresztül történő átutalással lehet igénybe venni, de akár a mobil képernyőjén is fel lehet mutatni az eladóknak.
A Starbucks elsősorban Twitter a nyitott és "real time" jellege miatt választotta a platformot, de a lépés egyben egy újabb trendet is követ- egyre több nagy márka használja a site-ot a fogyasztói elkötelezettség és az értékesítések növelése érdekében.
A folyamatot gyorsítja, hogy az idei év elején az American Express elindította Twitteres hitelkártya- szolgáltatását, amelyben saját vásárlói hashtaget hozott létre. A pénzügyi szolgáltató ügyfeleinek számlái szinkronizálhatók a Twitter fiókokkal, a fizetés pedig tweeteken keresztül történik. A fizetési igényt követően az American Express negyed órán belül retweeteli a jóváhagyást, ekkor az átutalás megtörténik- írja a Warc portálja.
Forrás: Marketinginfo.hu