Ügyfélszolgálati irodát nyitott a fővárosban az NFÜ

A lehetséges pályázók és a már nyertes uniós pályázattal rendelkezők minél színvonalasabb kiszolgálása érdekében – az ország 176 településén elérhető Új Magyarország Pontok és a fővárosban eddig csak telefonon és interneten elérhető ügyfélszolgálata mellé – személyes központi ügyfélszolgálati irodát nyitott a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.

A főváros VII. kerületében, az Ügynökség irodaházában, a Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán március 29-től nyílik lehetőség az érdeklődők kiszolgálására. A tervek szerint a pályázóknak szóló tájékoztató rendezvényekre is sor kerül az iroda új előadótermében. Az elmúlt években folyamatosan fejleszti és bővíti ügyfélszolgálati tevékenységét a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Mindezt az európai uniós pályázatok iránti hatalmas érdeklődés is indokolja: március végéig több mint 45 ezer benyújtott, és a csaknem 20 ezer nyertes pályázatot regisztráltak az Új Magyarország Fejlesztési Terv fejlesztési forrásaira. Az uniós pályázatok iránt érdeklődők és a projektjüket éppen megvalósító projektgazdák pedig a számottevően egyszerűsödő pályázati adminisztráció ellenére is igénylik a segítséget a pályázatokkal járó papírmunkához.

Az európai uniós pályázatokkal kapcsolatosan szinte minden információ megtalálható az NFÜ díjnyertes honlapján, melynek interaktív szolgáltatásaiból sok segítséget kaphatnak a projektgazdák. A honlapon a pályázók – Európában egyedülálló módon – ma már napi szinten megnézhetik, hogy éppen hol tart az elbírálásban a pályázatuk vagy hol tart a kifizetésre váró számlájuk a pályázati intézményrendszerben. Mindemellett folyamatosan bővül a pályázatokkal kapcsolatban ma már on-line intézhető feladatok köre. Az ügyfelek tájékoztatásának hatékonysága érdekében 2007-ben egyablakos ügyfélszolgálati rendszert vezetett be az NFÜ, így az Ügynökség és a pályázatok kezelésében közreműködő szervezetek ügyfélszolgálatai egyetlen központi telefonszámon és e-mail címen érhetőek el. Az ügynökség ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszerrel működő pályázati információs egysége éves szinten mintegy 40 ezer telefonos, illetve e-mailes ügyfélmegkeresést kezel, több ezer pályázónak nyújtva ezzel segítséget.

A Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán megnyílt központi ügyfélszolgálati irodában az eddig csak telefonon és e-mailen igénybe vehető szolgáltatásokat személyesen is el tudják majd érni a pályázók. Az irodában emellett két díjmentesen igénybe vehető számítógépes munkaállomás is lehetőséget biztosít arra, hogy a helyszínen is elkészíthető legyen egy-egy uniós pályázat, vagy benyújtható legyen egy-egy elszámolás. Az ügyfélszolgálati munkatársak pedig átveszik az uniós pályázatokkal kapcsolatban felmerülő, esetleges panaszokat is, amelyekre természetesen a jogszabályban meghatározott határidőn belül választ kapnak az ügyfelek. Az ügyfélszolgálati irodában kialakított rendezvényteremben egy-egy új pályázati konstrukció meghirdetésével, és az uniós projektek végrehajtásával kapcsolatban szerveznek tájékoztató rendezvényeket az NFÜ munkatársai. E rendezvényektől előzetesen az NFÜ honlapján adnak tájékoztatást az iroda munkatársai.

Az NFÜ ügyfélszolgálati irodája a telefonos ügyfélszolgálattal megegyező időben, hétfőtől csütörtökig 8 és 16, pénteken pedig 8 és 14 óra között áll a pályázók rendelkezésére. A www.nfu.hu honlapon belépett felhasználók pedig előzetesen időpontot is tudnak foglalni az ügyintézéshez.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.