Új alkalmazással rukkolt elő a Borsodi a foci Eb-re

Az alkalmazásban 17 Borsodi aréna, azaz szabadtéri meccsnéző hely közül lehet kiválasztani azt, ahol éppen szurkolunk, illetve azt is, hogy melyik csapatnak.  

A Borsodi 2016-os nyári aktivitásában egy olyan digitális megoldást hozott létre, ami kapcsolódik a közös sörözésekhez, meccsnézésekhez, a csapolt sörhöz, mindemellett erős online bevonódást eredményez, valamint hatékonyan népszerűsíti a márka által támogatott országszerte megtalálható meccsnéző helyeket - olvasható a sajtóközleményben.

Te melyik táborhoz tartozol? – ez az a kérdés, amit egyszerűen nem tudunk, és persze nem is akarunk megkerülni a nyár alatt. Hiszen ilyenkor az egész kontinens lázban ég, és még az is csapatot választ magának, akit amúgy az év további 11 hónapjában hidegen hagy a szurkolás. Ha pedig választott, onnantól büszkén ki is mutatja, kinek a sikeréért szorít.
„Ezt a gondolatot állítottuk kreatív koncepciónk középpontjába, és találtuk ki a Borsodi B-KÖZÉP applikációt, ami lehetőséget ad arra, hogy a felhasználók elhivatott szurkolókhoz méltóan, együtt fejezhessék ki hovatartozásukat a meccseken” - mondta el Persely Tamás, a HPS szövegírója.

Nem kell mást tenni, csak belépni az alkalmazásba, megadni a 17 Borsodi aréna, azaz szabadtéri meccsnéző hely közül, hogy hol szurkolnak, majd végül azt, hogy a mérkőző felek közül, kinek szorítanak. Miután ez megtörtént, a felhasználók máris a B-Középben találják magukat, ahol a szerencsések számára a Borsodi egy-egy, a helyszínen átvehető sörrel gondoskodik arról, hogy a közös szurkolás igazán élményteli legyen.

A B-KÖZÉP applikáció a Borsodi korábbi, Jössz 1 sörre? alkalmazásának kiegészítő funkciójaként jött létre tudatosan fókuszálva a közös szurkolással és meccsnézéssel teli időszakra. A HPS-es alkotók elsődleges célja az volt, hogy a márkastratégiával összhangban egy olyan alkalmazást hozzanak létre, ami valóban izgalmas, és akár hasznos is legyen a fogyasztók számára - írják a közleményben.

Az applikáció erőssége, hogy miután a felhasználó egy adott helyszínre becsekkolt, máris látja, hányan szurkolnak vele együtt csapatáért, valamint hogy a másik tábort hányan erősítik. A funkciók közül természetesen nem maradt ki a barátok meghívásának lehetősége sem, valamint a naptár jelleg, ami elősegíti, hogy a felhasználó az előre látható összecsapások tekintetében megtervezze meccsnéző menetrendjét.

Az alkalmazás Ietölthető innen (iOS) és innen (Android).  

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.
Borsodi Brand Manager: Gábor Andrea 
Digital and Insight Manager: Szabó Virág

Marketing koordinátor: Pálmai Bence

Ügynökség:

Reklámügynökség: HPS Experience
Kreatív Igazgató: Hollós Csaba
Senior Art Director: Mlinarics Máté
Szövegíró: Persely Tamás
Webdesigner: Nagy Máté
Backend Fejlesztő: Szekeres Bálint
Frontend Fejlesztő: Bóta Dávid
Business Unit Director: Probáld Attila
Account Director: Komlós Judit
Account Manager: Kormányos Péter
Digital Media Executive: Horváth Gergely



 



 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.