A Borsodi 2016-os nyári aktivitásában egy olyan digitális megoldást hozott létre, ami kapcsolódik a közös sörözésekhez, meccsnézésekhez, a csapolt sörhöz, mindemellett erős online bevonódást eredményez, valamint hatékonyan népszerűsíti a márka által támogatott országszerte megtalálható meccsnéző helyeket - olvasható a sajtóközleményben.
Te melyik táborhoz tartozol? – ez az a kérdés, amit egyszerűen nem tudunk, és persze nem is akarunk megkerülni a nyár alatt. Hiszen ilyenkor az egész kontinens lázban ég, és még az is csapatot választ magának, akit amúgy az év további 11 hónapjában hidegen hagy a szurkolás. Ha pedig választott, onnantól büszkén ki is mutatja, kinek a sikeréért szorít.
„Ezt a gondolatot állítottuk kreatív koncepciónk középpontjába, és találtuk ki a Borsodi B-KÖZÉP applikációt, ami lehetőséget ad arra, hogy a felhasználók elhivatott szurkolókhoz méltóan, együtt fejezhessék ki hovatartozásukat a meccseken” - mondta el Persely Tamás, a HPS szövegírója.
Nem kell mást tenni, csak belépni az alkalmazásba, megadni a 17 Borsodi aréna, azaz szabadtéri meccsnéző hely közül, hogy hol szurkolnak, majd végül azt, hogy a mérkőző felek közül, kinek szorítanak. Miután ez megtörtént, a felhasználók máris a B-Középben találják magukat, ahol a szerencsések számára a Borsodi egy-egy, a helyszínen átvehető sörrel gondoskodik arról, hogy a közös szurkolás igazán élményteli legyen.
A B-KÖZÉP applikáció a Borsodi korábbi, Jössz 1 sörre? alkalmazásának kiegészítő funkciójaként jött létre tudatosan fókuszálva a közös szurkolással és meccsnézéssel teli időszakra. A HPS-es alkotók elsődleges célja az volt, hogy a márkastratégiával összhangban egy olyan alkalmazást hozzanak létre, ami valóban izgalmas, és akár hasznos is legyen a fogyasztók számára - írják a közleményben.
Az applikáció erőssége, hogy miután a felhasználó egy adott helyszínre becsekkolt, máris látja, hányan szurkolnak vele együtt csapatáért, valamint hogy a másik tábort hányan erősítik. A funkciók közül természetesen nem maradt ki a barátok meghívásának lehetősége sem, valamint a naptár jelleg, ami elősegíti, hogy a felhasználó az előre látható összecsapások tekintetében megtervezze meccsnéző menetrendjét.
Az alkalmazás Ietölthető innen (iOS) és innen (Android).
ALKOTÓK LISTÁJA: |
Megbízói oldal Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft. Marketing koordinátor: Pálmai Bence Ügynökség: Reklámügynökség: HPS Experience |