„Szállodáink és üdülőhelyeink készen állnak a vendégek fogadására, és sikeresen bevezették a helyi és nemzeti követelményeknél szigorúbb ALLSAFE higiéniai és tisztasági protokolljainkat. Rugalmas áraink és a last minute lemondás lehetősége révén vendégeink gondtalanul tervezhetik nyaralásukat. Az Accor-csapat keményen dolgozik azon, hogy idén nyáron mindenki nyaralási álmait valóra válthassuk" – mondta Patrick Mendes, az Accor értékesítésért, marketingért, forgalmazásért és hűségprogramért felelős kereskedelmi igazgatója.
Az „Unveil the World” egy rövidfilmmel debütál, és arra ösztönzi az utazókat, hogy fedezzék fel újra az életüknek szépséget, mélységet és értelmet adó csodálatos helyeket és élményeket. A kampányt az Accor – jutalmakat, szolgáltatásokat és élményeket integráló – ALL - Accor Live Limitless életmód hűségprogramján keresztül vezetik be.
„Az elmúlt évben a közösségi médiában láttuk, hogy mennyire hiányzik mindenkinek az utazás, és az, hogy újra megtapasztalhassa azokat a dolgokat, amelyeket szeret. Az emberek világszerte hihetetlenül nehéz időket éltek át, és a mi feladatunk, hogy új energiával, pozitivitással, varázslattal és megnyugvással inspiráljuk őket – mondta Steven Taylor, az Accor marketingigazgatója. – A világnak szüksége van az optimizmus szimbólumaira a megerősítéshez. Őszintén reméljük, hogy az emberek hamarosan lehetőséget kapnak arra, hogy élvezhessék megérdemelt elhalasztott vakációjukat.”
{youtube|id=hTiRGjCM6TI}
Inspiráló sztárok
Az Accor új kampányában Lil Buck amerikai táncos és koreográfus leplezi le a szálloda lobbiját, amely készen áll arra, hogy újra vendégeket fogadjon. A kampányban részt vesz a hetvenes évek híres francia modellje, az excentrikus és elbűvölő Dominique Mirambeau, aki olyan művészek múzsája volt, mint Salvador Dali, Moebius és Nicki de Saint-Phalle.
Az utazás iránti vágy
Az Accor kutatása szerint világszerte a megkérdezettek 65%-a valószínűsíti, hogy az elkövetkező hónapokban szabadidős utazást tervez. A prioritási lista élén az autós utak, az al fresco étkezések, a kulturális élmények és a városi kirándulások állnak. A fogyasztók emellett rugalmas árképzést, egyszerű online foglalást és biztonságos egészségügyi protokollokat keresnek.