A „The Meeting Planners' Guide to Hungary” (Rendezvényszervezők magyarországi kézikönyve) angol nyelvű brosúra 104 oldalon mutatja be hazánk konferenciaturisztikai kínálatát. A konferenciaszállodák, különleges rendezvényhelyszínek, a professzionális kongresszusszervező és desztinációs menedzsment szervezet irodák és a legnépszerűbb inszentív programok is bemutatkoznak a kiadványban. A kézikönyv 20 ezer példányban a Kongresszusi Iroda csatornáin, továbbá az MT Zrt. külképviseleti hálózatán keresztül jut el a szakmához.
A KSH adatai alapján 2007 első félévében a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken csaknem 7,5 ezer rendezvényt tartottak, amelyek 47,2%-a vállalati (3 550 rendezvény), 30,2%-a szervezeti (2 275) rendezvény volt. A rendezvényeken összesen több mint 250 ezer vendég vett részt, akik több mint 470 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi szálláshelyeken. A rendezvényekre érkező vendégek 27,3%-a külföldi, 72,6%-a pedig belföldi volt. Az előző év első félévében mért adatokhoz képest a rendezvényre érkező vendégek száma 7,9%-kal (18 655 fővel), a vendégéjszakák száma pedig 7,8%-kal (34 685 fővel) nőtt. A külföldi vendégek számában 4,2%-os, a belföldi vendégszámban pedig 9,3%-os növekedés figyelhető meg. A legtöbb vendégéjszakát a szervezeti (a vendégéjszakák 49,2%-a) és a corporate (31,2%) rendezvények hozták a szálláshelyeknek.
A KSH adatai alapján 2007 első félévében a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken csaknem 7,5 ezer rendezvényt tartottak, amelyek 47,2%-a vállalati (3 550 rendezvény), 30,2%-a szervezeti (2 275) rendezvény volt. A rendezvényeken összesen több mint 250 ezer vendég vett részt, akik több mint 470 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi szálláshelyeken. A rendezvényekre érkező vendégek 27,3%-a külföldi, 72,6%-a pedig belföldi volt. Az előző év első félévében mért adatokhoz képest a rendezvényre érkező vendégek száma 7,9%-kal (18 655 fővel), a vendégéjszakák száma pedig 7,8%-kal (34 685 fővel) nőtt. A külföldi vendégek számában 4,2%-os, a belföldi vendégszámban pedig 9,3%-os növekedés figyelhető meg. A legtöbb vendégéjszakát a szervezeti (a vendégéjszakák 49,2%-a) és a corporate (31,2%) rendezvények hozták a szálláshelyeknek.