Lagerfeld egykori asszisztense, Arnaud Maillard a divattervezőről írt könyvében elárulta, hogy főnőkének a Coca-Cola light olyan, mint az autónak a benzin. Bárhova érkezik, hűtve kell, hogy fogadja a diétás barna ital, lehetőleg kristálypohárban szervírozva. Most azonban átszokhat a pőrébb fogyasztási szokásra, főleg, hogy a light kóla dobozos verzióján ő maga tetszeleg. Az alumínium hengert fehéres-szürkés színű lepelbe csomagolta, kupakját rózsaszínűre színezte, alakjának sziluettje pedig az üveg odalán íveli át, amely könnyen beazonosítható: a magas gallér és a lófarok Karl Lagerfeld imázsának alapelemei.
Idehaza nem kapható az itóka, sőt Párizsban is csak pár exkluzív üzletben férhetnek hozzá, például a Colette-ben, ami a divatfőváros egyik fellegvára, ha a legutolsó trendet akarja beszerezni a vásárló. Lagerfeld kólája is ezek közé tartozik most már.
A Coca-Cola többször felkért az utóbbi években egyedi tervezőket, hogy öltöztessék fel a legendás üveget. Manolo Blahnik, cipőtervező például nő lábbelikkel tarkította a terméket még 2009 elején, aztán Zac Posen kreátor álmodta meg a pöttyös "löttyöt".
Karl Lagerfeld az első, aki saját magát örökítette meg a dobozon, így valóban illik a kezébe a 0,33 literes kiszerelés. (forrás: hvg.hu)