Bram Westenbrink a hollandiai Rijksunversitat Groningen egyetemen szerzett diplomát előbb közgazdász, majd nemzetközi üzleti szakon. Tanulmányai során egy szemesztert hallgatott a Budapesti Közgazdasági Egyetemen is. 2003-ban került a Heinekenhez az Amstel márka menedzser gyakornokaként. 2004 és 2005 között a cég szingapúri kirendeltségén dolgozott. Hollandiába visszatérve 2005 óta fokozatosan magasabb pozíciót töltött be a Heinekennél: junior brand menedzserként indult, és senior brand menedzser pozícióig jutott. Legutolsó munkaköre Regionális Nagykereskedelmi és Horeca Igazgató volt.
Az új marketingigazgató fő feladata lesz, hogy csapatával közösen kifejlessze, és sikeresen bevezesse a vállalat hosszú távú kategória-, portfólió- és márkastratégiáját a magyar sörpiacon.
„Nem teljesen idegen számomra a szituáció, hogy az anyacég egy külföldi vállalatánál kapok megbízást, egyetemi tanulmányaim alatt pedig Budapestről, Magyarországról is sikerült tapasztalatokat gyűjtenem, örömteli kihívásnak tekintem a pozícióval járó feladatot. Biztos vagyok benne, hogy sokat tanulhatok majd magyar kollégáimtól, mint ahogy remélhetőleg számukra is hasznosnak bizonyulnak az én nemzetközi tapasztalataim” – mondta el Bram Westenbrink.
A 34 éves szakember angolul és németül beszél, szabadidejében legszívesebben sportol (futás, golf, kerékpározás). (forrás: Élelmiszer Online )