„Büszke vagyok, hogy a világszerte egységes megjelenésű, újratervezett, visszaváltható Heineken palackot az elsők között Magyarországon mutattuk be. Márkánkat folyamatosan tökéletesítjük, hogy élen járunk mind ízvilágban, mind formatervezésben. A Heineken időt és energiát fektet az újításokba, innovációkba, és reméljük, hogy fogyasztóink értékelik törekvéseinket. A palackot a tökéletesség igényével terveztük, hogy a Heineken prémium minőségének megfeleljen” – mondta Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.
Az új, mosoly inspirálta nyakcímke már a korábbinál hosszabb nyakról csábít, míg az átlátszó címkének köszönhetően többé nem marad rejtve a prémium minőségű sör, amelynek eredetiségére a dombornyomott hátú palack is biztosíték. Modern vonalainak köszönhetően az új üveg kellemes tapintású és jobban illik a kézbe is.
Forrás: Marketing és Média