A kiadványok segítségével hét útvonalat ajánlanak az érdeklődők számára, és a kalauz révén megismerhetik a dűlőket, a pincészeteket és a borajánlatokat. A borutat egy komplex turisztikai termékként kezelik, amely elősegíti az egyesület jelenlegi 43 tagjának piacra jutását. A szervezet összefogja a történelmi borvidék tizenhét településén működő borászatokat, a vendéglátással és falusi turizmussal foglalkozó vállalkozókat.
Az egyesület megalakulása óta eltelt nyolc évben 12 millió forintot nyertek pályázaton, melyet szakmai képzésekre, rendezvényekre és kiadványok készítésére fordítottak. A most megjelentetett újdonság a Borútlevél valamint a hiánypótló borkultúra térkép, amely nyolcezer példányban készült, kétezer példány angol nyelven. Szintén bejelentették az egyesület honlapjának közeli bővítését illetve megújítását. Az elérendő célok közt szerepel, hogy a vendégek legalább három napot töltsenek el a borvidéken, és a legjobb nedűkkel közelebbről is megismerkedhessenek.