A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a 2010-es évet is egy újabb világhírű sztár „leigazolásával” kezdi. A cég az ország legnevesebb klubjait járta végig, hogy megtalálja azokat a tehetséges fiatal labdarúgókat, akik a kampányban részt vehetnek. A futballakadémisták válogatásokon szerepeltek, akik közül kilencet választottak ki, a Debreceni Honvéd Olasz Focisuli (D.H.O.F.S.), a győri Fehér Miklós Labdarúgó Kollégium (Győri ETO FC), a Ferencvárosi Torna Club (FTC), a szombathelyi Illés Futball Akadémia (Szombathelyi Haladás FC), a Magyar Futball Akadémia (Budapest Honvéd), a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia, az Újpesti Torna Egylet (UTE), valamint a Vasas soraiból. A fiatalok fotói a 1,5 literes Szentkirályi szénsavas és szénsavmentes ásványvíz palackok címkéin szerepelnek majd.
A nevekhez tartozó kódokat a 06-20/900-07-89, nem emelt díjas SMS számra küldhetik el a fogyasztók március 10-ig, amelyben megtippelhetik, hogy vajon a 8 fiú és 1 lány focistából ki az a szerencsés, aki a tavasszal induló reklámfilmben szerepelhet a világsztárral.
Újabb világsztárral népszerűsít a Szentkirályi
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2010-ben is világhírű csillaggal reklámozza márkáját. A sztár kilétét egyelőre még csak találgatni lehet, személyét a cég tavaszi sajtóeseményén kívánja nyilvánosságra hozni. A kampány azonban már február 4-én elindul; továbbá SMS játékban tippelhetik meg a Szentkirályi fogyasztói, hogy ki az a szerencsés fiatal futballakadémista, aki együtt szerepelhet a hírességgel az idei reklámfilmben.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.