Újdonságok a Superbrands díjas ÚtiSúgó.hu-nál

Május közepén nagy sikerű partnertalálkozót tartott az ÚtiSúgó.hu Zalakaroson, a MenDan Thermal Hotel & Aqualand**** superior szállodában, ahova közel 100 utazási irodás és szállodás ügyfél fogadta el a portál meghívását.

A nap során a partnerek megismerkedhettek az ÚtiSúgó.hu legújabb fejlesztéseivel, szolgáltatásaival és terveivel. Többek között a közelmúltban indított nagyszabású pontgyűjtő akciójukról beszélt előadásában Pozsonyi György, az ÚtiSúgó.hu ügyvezető igazgatója. Újdonság, hogy az oldalon a felhasználók virtuális hűségkártyát igényelhetnek, amelyre minden regisztrált felhasználónak, hírlevélre feliratkozónak 20 000 forint értékű pontot jóvá is írnak. Ez az összeg egyes belföldi szállodák ajánlatai esetében részben vagy egészben levásárolható, illetve minden egyes foglalás alkalmával tovább nő a foglalás értékének 10 százalékával. Az oldal az akcióban részt vevő szállodák ajánlatai mellett minden esetben feltünteti, hogy milyen mértékben válthatók be pontok a foglaláskor. A virtuális kártya megszerzése pofonegyszerű, az oldal regisztráció menüpontjában, vagy a hírlevélre történő feliratkozáskor küldi meg a rendszer a virtuális kártya számát, jelszavát és egyenlegét, melyen már ekkor megjelenik a 20 000 pont. A szállodák számára az akció jó lehetőség a kitöltetlen helyek értékesítésére. A promócióban a szálláshely által megjelölt csomagajánlatok vesznek részt.

Az ÚtiSúgó.hu vállalja, hogy az akcióban részt vevő szálláshelyek adatlapján megjelenik a pontbeváltási lehetőség, az ajánlatokat az ÚtiSúgó.hu Extra illetve Klub rovataiban szerepelteti, sőt, az aktuális szezon rovatokban külön felületet is kapnak a pontbeváltó helyek.

A virtuális kártya a korábban kiállított műanyag kártyákat váltja, melyek lejárati dátumukat követően már nem használhatók. Szállásfoglalás esetén a rendszer kártyaszám vagy e-mail cím alapján a virtuális klubkártyához rendeli a pontokat. Miután a lefoglalt szálláshely visszaigazolta az ÚtiSúgó.hu számára a vendég(ek) jelenlétét, az ÚtiSúgó.hu az ott-tartózkodást követő hónapban, de az újabb fejlesztések nyomán hamarosan 72 órán belül jóváírja a kártyatulajdonos kártyáján a felhasználható pontokat. Ez a pontmennyiség a foglalás értékének 10%-a, de lesznek olyan akciók is, ahol a kifizetett összeg 100 %-át is jóváírják majd..

Az összegyűjtött pontokkal az utasok számos szálláshely szobaárát, csomagjait és szolgáltatásait fizethetik részben, vagy egészben, ha a Klubkártya pontszerzés résznél beírja e-mail címét vagy kártyaszámát a megfelelő mezőbe. A pontok készpénzre nem válthatók, a jóváírástól számított 1 éven belül használhatók fel. A jóváírt pontok kizárólag az ÚtiSúgó.hu foglalási rendszerén keresztül költhetők el szálláshely foglalás során.

Az ÚtiSúgó.hu 2011-ben beválasztották a Superbrands tagjai közé. A bizottsági tagok évről-évre azokat az üzleti és fogyasztói brendeket jutalmazzák a rangos elismeréssel, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében kiváló elődeik nyomdokaiba léphetnek.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.