270 millió jutott Magyarország első kisvasútjára, a Királyréti Erdei Vasútra. A pénzből átépült és infromációs központtá vált a kismarosi végállomás, épült egy kocsiszín, felújításra került a Kismaros-Hártókút állomások közötti pályaszakasz. Mindezeken felül egy luxust kínáló rendezvénykocsi, valamint egy közönségkedvenc motorkocsi is készült.
A százéves Kemencei Erdei Múzeumvasút 80 millió forintos fejlesztéssel ünnepelhette születésnapját. Felújították és múzeummá alakították a vasúthoz tartozó kovácsműhelyt és a régi kocsiszínt, kerítést építettek, és rendezték a zöldfelületet is.
Az erdőgazdaság eddig, uniós források bevonásával 1,5 milliárd forintnyi közcélú fejlesztéseinek valósított meg. A korábbi beruházások között volt a nagyoroszi, bánki, királyházi vendégházak, a kemencei, balassagyarmati és salgóbányai természetismereti központok kialakítása, továbbá tanösvények létrehozása Diósjenőn, Kemencén, Nagymaroson, és így alakították ki a Somoskői Vadasparkot is.
Az Ipoly Erdő Zrt. további uniós pályázatainak eredményeként a Nógrád megyei Hollókőn, Rimócon, Szendehelyen, Diósjenőn és Nyírjesen 570 millió forintból valósulnak meg ökoturisztikai beruházások, a Pest megyei Kemencén és Bernecebarátiban 80 millió forintos ráfordítással épülnek majd erdei iskolák. (MTI)