Újra piacvezető a Travelport Magyarországon

2013 augusztusára 6%-kal növelte piaci részesedését a foglalt szegmensek alapján a Travelport az előző év hasonló időszakához képest , ezzel újra piacvezetővé vált a Galileo és Worldspan globális disztribúciós rendszereket egyesítő társaság Magyarországon. TripGate nevű új termékükkel az üzleti utazókat célozzák meg.

Biró Balázs ügyvezető lapunknak elmondta, hogy több új ügyfelet – Tensi, OTP Travel, Lupus-Travel, Cartour - sikerült megszerezniük az elmúlt két évben, ezzel 50% feletti immár a piaci részesedésük a magyar piacon. Az új ügyfelek akvizíciója során idén egyértelműen az üzleti utaztatókra fókuszálnak, a termékfejlesztés terén is erre helyezik a hangsúlyt. Ennek jegyében immár nálunk is elérhető az üzleti utazók számára kidolgozott új termékük. A Travelport újgenerációs utazási foglalási eszköze a termék oroszországi és lengyelországi sikeres bevezetését követően mától a magyar piacon is elérhető. A vállalatok és az üzleti utaztató irodák számára fejlesztett új on-line vállalati foglalási eszköz (Corporate Booking Tool) a TripGate nevet viseli.

A termék, melyet a vezető lengyel utazási technológiai cég, a TravelTech fejlesztett, egy sor új foglalási képességet biztosít a magyar utazási iparnak. A TripGate-et kifejezetten úgy alakították ki, hogy egy egyszerű, gyors és megbízható megoldást ajánljon fel azon kis-és középvállalkozások számára, amelyeknek a múltban még nem volt lehetőségük, hogy részesüljenek a vállalati foglalási eszközök nyújtotta előnyökből. Az online CBT többek között magyar nyelven érhető el, helyi és globális tartalommal és a Travelport globális üzleti utazás szakértelemének támogatását is élvezi. „Felismertük, hogy határozott szükség van egy olyan vállalati foglalási eszközre, amelyet bármilyen méretű, de különösen a kis- és középvállalkozások használhatnak” mondta Marcin Pilarski, a Travelport kelet-európai ügyvezető igazgatója. "Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar vállalatok nagy lehetőséget fognak látni ebben a termékben arra, hogy jobban kézben tarthassák az utazások foglalási folyamatát, optimalizálják az utazási költségvetésüket és fokozzák utazóik felhasználói élményét." Pilarski lapunknak hangsúlyozta, hogy ma már az üzleti utazók 23-26%-a globálisan az úgynevezett Y Generáció tagja, vagyis 35 év alatti, a legmodernebb technológia megoldásokat napi szinten használó személy. Számukra könnyíti meg az üzleti utak megtervezését, a repülőjegy-foglalást, a jegykiállítást – mindezt a vállalati előírások maximális betartása mellett – a TripGate. A Travelporttal kötött új együttműködését kommentálva Marcin Lis, a TravelTech elnöke a következőket nyilatkozta: „Biztosak vagyunk benne, hogy az online eszközökben szerzett szakértelmünk és a Travelport globális tartalmának egyesítése révén a TripGate igen kedvező hatást gyakorol majd a magyar piacra.”

A Travelportról

A Travelport a globális utazási ipar vezető disztribúciós és elektronikus kereskedelmi szolgáltatója. Több mint 170 országban van jelen és mintegy 3500 alkalmazottat foglalkoztat. 2012-es nettó árbevétele több mint 2 milliárd dollár, a Travelport magában foglalja a Galileo és a Worldspan márkákat, az Airline IT Solutions üzletet és az eNett közös vállalati tulajdont. A Travelport egy magántulajdonban lévő cég, székhelye az Egyesült Államokbeli Atlantában, Georgia államban található.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.