Biró Balázs ügyvezető lapunknak elmondta, hogy több új ügyfelet – Tensi, OTP Travel, Lupus-Travel, Cartour - sikerült megszerezniük az elmúlt két évben, ezzel 50% feletti immár a piaci részesedésük a magyar piacon. Az új ügyfelek akvizíciója során idén egyértelműen az üzleti utaztatókra fókuszálnak, a termékfejlesztés terén is erre helyezik a hangsúlyt. Ennek jegyében immár nálunk is elérhető az üzleti utazók számára kidolgozott új termékük. A Travelport újgenerációs utazási foglalási eszköze a termék oroszországi és lengyelországi sikeres bevezetését követően mától a magyar piacon is elérhető. A vállalatok és az üzleti utaztató irodák számára fejlesztett új on-line vállalati foglalási eszköz (Corporate Booking Tool) a TripGate nevet viseli.
A termék, melyet a vezető lengyel utazási technológiai cég, a TravelTech fejlesztett, egy sor új foglalási képességet biztosít a magyar utazási iparnak. A TripGate-et kifejezetten úgy alakították ki, hogy egy egyszerű, gyors és megbízható megoldást ajánljon fel azon kis-és középvállalkozások számára, amelyeknek a múltban még nem volt lehetőségük, hogy részesüljenek a vállalati foglalási eszközök nyújtotta előnyökből. Az online CBT többek között magyar nyelven érhető el, helyi és globális tartalommal és a Travelport globális üzleti utazás szakértelemének támogatását is élvezi. „Felismertük, hogy határozott szükség van egy olyan vállalati foglalási eszközre, amelyet bármilyen méretű, de különösen a kis- és középvállalkozások használhatnak” mondta Marcin Pilarski, a Travelport kelet-európai ügyvezető igazgatója. "Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar vállalatok nagy lehetőséget fognak látni ebben a termékben arra, hogy jobban kézben tarthassák az utazások foglalási folyamatát, optimalizálják az utazási költségvetésüket és fokozzák utazóik felhasználói élményét." Pilarski lapunknak hangsúlyozta, hogy ma már az üzleti utazók 23-26%-a globálisan az úgynevezett Y Generáció tagja, vagyis 35 év alatti, a legmodernebb technológia megoldásokat napi szinten használó személy. Számukra könnyíti meg az üzleti utak megtervezését, a repülőjegy-foglalást, a jegykiállítást – mindezt a vállalati előírások maximális betartása mellett – a TripGate. A Travelporttal kötött új együttműködését kommentálva Marcin Lis, a TravelTech elnöke a következőket nyilatkozta: „Biztosak vagyunk benne, hogy az online eszközökben szerzett szakértelmünk és a Travelport globális tartalmának egyesítése révén a TripGate igen kedvező hatást gyakorol majd a magyar piacra.”
A Travelportról
A Travelport a globális utazási ipar vezető disztribúciós és elektronikus kereskedelmi szolgáltatója. Több mint 170 országban van jelen és mintegy 3500 alkalmazottat foglalkoztat. 2012-es nettó árbevétele több mint 2 milliárd dollár, a Travelport magában foglalja a Galileo és a Worldspan márkákat, az Airline IT Solutions üzletet és az eNett közös vállalati tulajdont. A Travelport egy magántulajdonban lévő cég, székhelye az Egyesült Államokbeli Atlantában, Georgia államban található.