A közelmúltban interjút közölt Petra Stolbával, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatójával a Tourist Austria International osztrák szaklap. A cikkben több érdekes témáról is beszámol az igazgatónő. Petra Stolbát, az idén 49 millió euróból gazdálkodó Österreich Werbung ügyvezető igazgatóját további 5 évre újraválasztották a nyáron.
Az interjúban elmondta, hogy megerősítik a távol-keleti és dél-ázsiai küldőországokban (Tajvan, Dél-Korea, Kína) Ausztria marketingjét és Közép-Európára (Horvátország, Szlovénia, Szlovákia) is nagyobb figyelmet fordítanak. 2015-ig elérhetőnek tartja Ausztriában a 138 milliós vendégéjszaka-számot, ehhez a turisták számát 2,7- 4 millióval növelni szeretnék.
Az igazgatónő azt is elmondta, hogy az Austrian and Central European Travel Business vásárt (ACTB) jelenlegi formájában - vagyis Cseh-, Magyarországgal, Szlovákiával és Szlovéniával közösen - 2012-ben utoljára rendezik meg. 2013-ban kísérleti atb vásárt terveznek (a rendezvénynek a regionális „közösködés” előtt is ez volt a neve – a szerk.), melyen az osztrák turisztikai termékeket állítják a középpontba.