Több fronton is tudatosítani kívánja az OMD, hogy idén tölti be tizedik életévét. Az Omnicom csoporthoz tartozó ügynökség kampányának célcsoportja érdekes módon maga a szakma, vagyis a médiatulajdonosok, üzleti döntéshozók, kreatívügynökségek, marketingesek, kommunikációs szakemberek.
A cél, hogy az önmagáról eddig keveset kommunikáló OMD ,,megmutassa valódi arcát", valamint a kampány menetének dokumentálásával bemutassák, hogy miről szól az ügynökség tevékenysége.
A szeptember 1-jével induló kampány bevezetője egy vámpíros animációs videó, amit a Youtube-on lehet elérni. Szintén a kampány része a kommunikációs szakmához közeli lap.hu oldalak átszínezése, de a klasszikus indoor-outdoor-print megjelenések sem maradtak el. A OMD a fogyasztói lapok azon csoportjain vett meg jelentős felületeket, amelyeket a kiadók az üzleti döntéshozói körnek küldenek ki.
A Metropol hírújság például OMD-s borítót kapott a kampány első napján. A médiaügynökség a szakmai lapokat sem hagyta ki, hirdetést jelentetett meg magazinunkban, a Kreatívban és a Marketing & Média szaklapban is. A kampányhoz kapcsolódó 10.omd.hu honlap blogján pedig az egész kampány folyamatát nyomon követhetjük. Ugyanitt az OMD a kampány hatékonyságáról, tanulságáról összefoglaló tanulmányt is megjelentet.
Az OMD 1998-ban alakult a DDB (Optimum Media) és a BBDO (Media Direction) médiaosztályaiból.
A mai születésnapi partyról holnap a Kreatív Online képekkel és rövid tudósítással is beszámol.
A vírusfilm:
{video|id=451|width=425|height=344}